19 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ik haal bij de zeeman een maat 52 voor 1,50 per stuk volgens mij. Die zwangerschapspantys zijn duur en gaan na 1x dragen ook kapot. Ik heb zelf normaal maat 42. En heb best een flinke buik 😉😊

5 jaar geleden

Reactie op Junenine

Hoi! Ik haal bij de zeeman een maat 52 voor 1,50 per stuk volgens mij. Die ...
Passen ze dan nog goed bij de benen enzo ? Want dit is natuurlijk een veel beter idee dan die dure dingen aanschaffen 😅

5 jaar geleden

Reactie op Kever

Passen ze dan nog goed bij de benen enzo ? Want dit is natuurlijk een veel ...
Jaa zitten super goed en past bij mij helemaal over de buik heen.

5 jaar geleden

Heb een gewone panty geprobeerd maar dan moest ik het wel echt onder mn buik rollen, ging te snel irriteren. Een grote maat en niet een corrigerende panty zou wel moeten werken 😜

5 jaar geleden

Ik heb laatst bij de Hema zwangerschapspanty gekocht. Vind ikzelf een stuk prettiger zitten dan een gewone. Ik heb een 40 denn gekocht die heb ok nu al 4x aan gehad en is nog steeds heel. Als je graag 20 den wil wens ik je succes. Die houdt ik ook nooit langer dan een halve dag heel;)

5 jaar geleden

De allerfijnste zwangerschapspanty heb ik gekocht bij de veritas. Heb er maar van een merk, niet kapot te krijgen en heerlijk over je buik!

5 jaar geleden

Hier ook de zeeman panty's gekocht in 3 maten groter. Helaas is 20 denn voor mij iets aan de dunne kant en heb ik liever een wat dikkere, maar die kon ik in mijn zeeman niet vinden. Hij past en zit trouwens heerlijk!

5 jaar geleden

Reactie op Mmsdb95

Hier ook de zeeman panty's gekocht in 3 maten groter. Helaas is 20 denn voo ...
Ik heb de 40 denn van de primark in de grootste maat die zitten mij ook nog steeds goed! En gaan niet kapot.

5 jaar geleden

Gewoon een zwarte van Hema in maat XL voldoet prima en is een prima oplossing als je morgen al 1nodig hebt

5 jaar geleden

Ik knip er bovenop bij de rand naar beneden een soort strookjes in aan de voorkant

5 jaar geleden

Gewoon grotere maten halen, doe ik ook en zit gewoon lekker😬

5 jaar geleden

Ik neem altijd grotere maat, ook voordat ik zwanger was. Lekker hoog tot onder mn borst🤣

5 jaar geleden

Heb nu uiteindelijk twee verschillende maten bij de zeeman gehaald en veel groter dan normaal. Dus ben heel erg benieuwd! Bedankt allemaal!

5 jaar geleden

Ik had eerst ook een zwangerschapspanty gehaald. Daarna een plus size panty van Wibra! Veel fijner en ook nog een leuker prijsje 😉

5 jaar geleden

Zwangerschapspanty van de HM, zit echt heerlijk hoog ☺️

5 jaar geleden

Ik draag verschillende soorten. Zwangerschapspanty's van de H&M in een aantal varianten. Dit zijn mijn lievelings. Heb er niet genoeg dus draag ook gewone panty's. Heb er een paar een paar maten groter en dat gaat ook prima. Past over de buik en zit toch nog goed bij de benen. Draag ook af en toe normale in m'n normale maat die ik al had en dan onder m'n buik maar dat zit het minst lekker dus dat alleen als de anderen in de was zitten haha

5 jaar geleden

Ik heb gewoon de ultimate control panty vd hema 1 maat groter zit heerlijk mooi broekje zonder strak randje aan de bovenkant zie je niet zitten onder een strak jurkje ik ben nu 31 wk zwanger en aardig bolle buik

5 jaar geleden

Ik zou bij de HM kijken. Bij prenatal ed zijn ze mij ook te klein ondanks dat ik een maat groter neem, zijn de benen toch te kort. Normaal heb ik lengtemaat 34, dus niet extreem lang.

5 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapspanty gekocht van de primark en moet zeggen dat dat een stuk fijner zit dan een normale