Hey allemaal,
Gisteren heb ik een zwangerschaps panty geprobeerd, maar deze was ondanks de extra grote maat toch te klein. Hebben jullie ervaring met een gewone panty en dan een veel grotere maat bestellen? Heb namelijk morgen al een panty nodig en weet niet hoe ik het anders snel kan oplossen. Hoor ook graag als jullie andere tips hebben, ook qua winkel waar ik het beste kan kopen.
Hoi! Ik haal bij de zeeman een maat 52 voor 1,50 per stuk volgens mij. Die zwangerschapspantys zijn duur en gaan na 1x dragen ook kapot. Ik heb zelf normaal maat 42. En heb best een flinke buik 😉😊
Heb een gewone panty geprobeerd maar dan moest ik het wel echt onder mn buik rollen, ging te snel irriteren. Een grote maat en niet een corrigerende panty zou wel moeten werken 😜
Ik heb laatst bij de Hema zwangerschapspanty gekocht. Vind ikzelf een stuk prettiger zitten dan een gewone. Ik heb een 40 denn gekocht die heb ok nu al 4x aan gehad en is nog steeds heel. Als je graag 20 den wil wens ik je succes. Die houdt ik ook nooit langer dan een halve dag heel;)
Hier ook de zeeman panty's gekocht in 3 maten groter. Helaas is 20 denn voor mij iets aan de dunne kant en heb ik liever een wat dikkere, maar die kon ik in mijn zeeman niet vinden. Hij past en zit trouwens heerlijk!
Ik draag verschillende soorten. Zwangerschapspanty's van de H&M in een aantal varianten. Dit zijn mijn lievelings. Heb er niet genoeg dus draag ook gewone panty's. Heb er een paar een paar maten groter en dat gaat ook prima. Past over de buik en zit toch nog goed bij de benen. Draag ook af en toe normale in m'n normale maat die ik al had en dan onder m'n buik maar dat zit het minst lekker dus dat alleen als de anderen in de was zitten haha
Ik heb gewoon de ultimate control panty vd hema 1 maat groter zit heerlijk mooi broekje zonder strak randje aan de bovenkant zie je niet zitten onder een strak jurkje ik ben nu 31 wk zwanger en aardig bolle buik
Ik zou bij de HM kijken.
Bij prenatal ed zijn ze mij ook te klein ondanks dat ik een maat groter neem, zijn de benen toch te kort.
Normaal heb ik lengtemaat 34, dus niet extreem lang.