5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hoi hoi, ik herken dit heel erg van mijn eerste zoontje. Wou ook ineens niks meer van papa. En het werd bij ons ook nog erger. Hij ging papa altijd slaan en bijten. Hele vervelende fase. Het heeft hier meer dan een half jaar geduurd voordat hij eindelijk ophield met slaan en bijten馃様. Ik heb helaas geen tips voor je, maar het komt goed. Ze zijn nu beste vrienden馃グ . We hebben geprobeerd hem ook vaker een dag alleen met papa te laten dan was het wel beter. Maar zodra ik er weer was was alles weer bij het oude....

茅茅n jaar geleden

Hier ook wel hetzelfde. Me zoontje wilt vooral bij mij. Als papa wilt knuffelen of spelen wilt mijn zoontje ook niet maar wel met mij. Misschien komt het omdat ik toch dag in dag uit met hem bezig ben. Behalve op maandag, dan is papa dag en ben ik hele dag op werk en merk ik als ik thuis kom dat hij meer papa wilt dan mij.

茅茅n jaar geleden

Hier ook geweest maar dan richting mij. Vooral als zij hem meer heeft gezien. Heeft ook paar weken geduurd. Ze haalde zelfs naar me uit als ik mijn vriend een kus gaf. En na nachtje logeren negeerde ze me compleet. Ik ben gewoon liefde blijven geven. Was goed om soms gewoon alleen met haar te zijn. Werd vanzelf weer ok茅 maar is echt niet leuk. Gevoel van je man is ontzettend herkenbaar. Wat ons goed hielp was dus bewust alleen met haar zijn en verder gewoon zorgtaken evenredig blijven verdelen. En verder niet te veel aandacht aan besteden, het zegt volgens mij niet perse heel veel.

茅茅n jaar geleden

Hoi, vervelend he? Mijn dochtertje heeft die neiging ook, al vanaf dat ze 1-2 maanden was. Heel heftig voor m'n man. Het is een tijd beter gegaan en laatst kwam het weer terug. Wat we nu doen is dat mijn man standaard bepaalde delen van de verzorging doen, zoals het naar bed brengen en haar haren sochtends verzorgen. Zodra ze dat weer gewend is vraagt ze ook niet meer om mij op die momenten, en gaat t ook op andere momenten beter. En zorg voor tijd waarbij ze alleen zijn met z'n twee毛n. Dat vraagt van jou dat je soms even expres weggaat. Succes en sterkte ermee!

茅茅n jaar geleden

Oh, bedankt voor jullie reacties. De (h)erkenning doet alvast deugd :-) En de afgelopen dagen ging het een pak beter, mede dankzij de tips.