15 Reacties

5 jaar geleden

Wat bedoel je precies? Zou zelf niet weten wat park bekleding is.

5 jaar geleden

Let op met parkbekleding. Dit is allemaal superschattig en leuk maar helaas zorgt dat ervoor dat de baby minder zuurstof krijgt. Ik wil niet zeggen dat je dat niet mag doen maar kind en gezin raadt het af (mijn mama heeft een kinderopvang en daar is het verboden)

5 jaar geleden

Ik heb ook geen idee waar dit over gaat.

5 jaar geleden

Ik heb nog nooit van parkbekleding gehoord. Ook nooit gebruikt bij de vorrige dus

5 jaar geleden

Dat is een ‘kussen’ voor in het ledikantje toch? Zo’n bedbumper. Tegen ons zeiden ze dat het gevaarlijk is. Als we het zelfde bedoelen

5 jaar geleden

Dit is het volgens mij

5 jaar geleden

Reactie op Vlindertje35

Dat is een ‘kussen’ voor in het ledikantje toch? Zo’n bedbumper. Tegen ons ...
Klopt! Ik heb vandaag een gesprek gehad en ze raden het idd af omdat te gebruiken

5 jaar geleden

Is park geen box in het Vlaams?

5 jaar geleden

Ik heb geen bumpers in de box, enigste wat ik heb is een “nestje” voor in de box. Vind dat een fijn gevoel dat hij zich geborgen voelt in het begin.

5 jaar geleden

Er zijn meerdere maten boxen, helaas, ik heb de verkeerde maat besteld blijkbaar 🥴

5 jaar geleden

Reactie op Vlindertje35

Dit is het volgens mij
Ja dit bedoel ik inderdaad

5 jaar geleden

Kheb mijn oog hier op laten vallen. Super mooi 🥰😍

5 jaar geleden

Reactie op Coco

Er zijn meerdere maten boxen, helaas, ik heb de verkeerde maat besteld blij ...
Oei echt. Das sneu

5 jaar geleden

Bij ons in de winkel gaven ze aan dat je een ander matrasje moest hebben als je wel of geen parkbekleding wou. Die voor met parkbekleding waren iets kleiner zodat de bekleding tussen de matras door pastte. Verder geen idee of je nog veel verschillende maten daarin hebt, maar onze winkel zelf hield 1 maat voor het park aan, wat het gemakkelijk maakt. Wij gaan voor geen parkbekleding om dezelfde reden als hieronder trouwens.

5 jaar geleden

De spijlen van de box/het park zijn juist open en hard zodat je kindje er goed tussendoor kan ademen. Die bekleding sluit dat af en dat maakt het onveilig. Het lijkt me zelf ook niet fijn want als je dan er naast op de bank zit of even wat verder in de kamer bent dan zie je de kleine niet eens meer liggen. Ik denk dat je het evt kan gebruiken voor geborgenheid, maar dan hooguit tot je kindje gaat rollen en dit is soms met 3 mnd al dus dan heb je er super kort wat aan. Lijkt mij persoonlijk het geld niet waard. Maar om je originele vraag te beantwoorden: ja, er zijn verschillende maten. Dus het beste koop je eerst de box/het park en kies je er daarna een passend boxkleed (En evt matrasje) bij. Dat het goed past is ook super belangrijk anders kan je kindje er evt onder terecht komen.