11 Reacties

5 jaar geleden

Vgsm komen heel veel spullen van Ali express van die site. Heb zelf een en ander besteld via Ali express spullen rond €10 hebben meestal goede kwaliteit duurt alleen paar weekjes tot het binnen is. Maar de jurkjes en pakjes zijn tot nu super kwaliteit voor de prijs!

5 jaar geleden

Levering is snel en correct, kwaliteit niet heel hoog (sommige stofjes voelen wat fake). Maar goed, als je net als wij een paar pakjes maat 50 koopt die maar 2 weken gedragen worden is dat natuurlijk niet zo’n groot probleem, zeker niet omdat het goedkoop is

5 jaar geleden

Veel spullen staan veel goedkoper op AliExpress

5 jaar geleden

Ik vond ons pakje mooi, maar erg groot! New Born lijkt eerder op 62

5 jaar geleden

Ik zit te wachten op een levering van PatPat! Ben heel benieuwd naar de maat en kwaliteit

5 jaar geleden

Reactie op AnneM11

Veel spullen staan veel goedkoper op AliExpress
En je weet waarom AliExpress goedkoper dan wie ook is, he? Kinderarbeid en andere uitbuiting van de arbeiders

5 jaar geleden

Snelle levering en op 1 item na allemaal van goede kwaliteit. Heb het ook al gewassen en ziet er goed uit. Maatgeving had ik zelf juist groot aangehouden aangezien het pakje waardoor ik er ging bestellen een pakje met dino stekels was, en dat lijkt me toch een stukje fijner voor een kind wat al rond rent dan eentje die op die stekels (wel heel zacht gewoon hoor) moet liggen. Verder nog 2 leuke pakjes en wat slabbetjes. Enige item wat tegenviel was een babywrap, zal prima functioneren maar het klittenband vlak voelde allemaal heel goedkoop aan. Maar voor die prijs ga ik het niet terugsturen en kan ik iig testen of mijn baby het fijn vind in zo'n wrap.

5 jaar geleden

Mijn zwangere junkfood brein las patat.com 😒 mijn teleurstelling is groot

5 jaar geleden

Reactie op Kaatje29

Mijn zwangere junkfood brein las patat.com 😒 mijn teleurstelling is groot ...
Oh nee haha!! Nou je mag best je patat ervaringen delen hoor

5 jaar geleden

Reactie op MadeByUs

En je weet waarom AliExpress goedkoper dan wie ook is, he? Kinderarbeid en ...
En op patpat.com niet dan? 🤔

5 jaar geleden

Ik snap dat dit soort websites fijn lijken; er staan onwijs schattige dingen op voor weinig geld! Maar ik wil jullie toch even een waarschuwing meegeven. Van producten die zo goedkoop in het buitenland geproduceerd worden, wordt het productieproces vaak slecht tot niet gecontroleerd. Nog afgezien van kinderarbeid oid, weet je ook helemaal niet wat voor stoffen en chemicaliën er gebruikt worden. Het risico is hierbij dus erg groot dat er schadelijke stoffen voor mens en milieu bij gebruikt worden. Denk hier echt even goed over na, of het blootstellen van de tere huid van je newborn aan dit soort ongecontroleerde stoffen die paar euro's die je bespaard wel waars zijn. Lees bijvoorbeeld dit artikel van de consumentenbond: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/bestellen-bij-buitenlandse-webshops En pas dus ook straks goed op als je speelgoed zou willen bestellen dat je kleintje in zn mond zou kunnen doen...