17 Reacties

5 jaar geleden

Je kunt ook cola cafeïne vrij en zero sugar proberen. Zullen vast nog wat stoffen in zitten die niet al te best zijn maar denk wat betreft cola wel de “beste” optie. Daarnaast draag ik sea bands om mijn polsen. Dit zijn bandjes die op een knelpunt drukken op je polsen en daarmee wagenziekte en misselijkheid tijdens zwangerschap kunnen verminderen. Kun je bij de drogist kopen, bij de Hema hebben ze nu ook een namaak hiervan. Bij mij is de misselijkheid niet over sinds ik dit draag maar het overgeven is wel minder geworden. Vanille vla ondersteunt mijn maag ook. Ik had dit niet meer sinds mijn kinderjaren gegeten maar lepel nu pakken weg. Wie weet helpt het jou!

5 jaar geleden

Reactie op Iris9

Je kunt ook cola cafeïne vrij en zero sugar proberen. Zullen vast nog wat s ...
Dankjewel voor je tips. Die bandjes zag ik online ook staan, maar twijfelde of we wel effectief zouden zijn. Vanille vla ga ik zeker eens proberen?

5 jaar geleden

Ik ben benieuwd of anderen nog meer tips hebben, ik ben ook al een week ontzettend misselijk. Ik heb nog niets gevonden wat echt werkt..

5 jaar geleden

Reactie op Iris9

Je kunt ook cola cafeïne vrij en zero sugar proberen. Zullen vast nog wat s ...
Vanille is echt iets tijdens de zwangerschap. Tijdens de misselijkheid eet ik altijd alleen nog maar vanille cake in kleine stukjes of vanille ijs

5 jaar geleden

Ik heb ook last van misselijkheid. Zojuist bij mijn acupuncturist geweest en zij heeft door middel van vragen vastgesteld dat het om de koude variant gaat om misselijkheid dus warm eten en drinken dan goed is en gember. Heb je de warme variant dan is het andersom en is pepermunt goed om te nemen. Ook in de eerste weken rustig kleine beetjes eten, waar je trek in hebt. Niet overmatig gaan paniekeren om je vezels groenten hydratatie enz.. belangrijkste is je minder misselijk voelen en in ieder geval IETS eten.. aardappel soep of toast brood. Kleine beetjes drinken in plaats van een heel glas in een keer. Dit zijn tips voor mij.. misschien heeft iemand er wat aan

5 jaar geleden

En tegen vieze geurtjes: een Citroen schil in een zakdoekje. Als je iets naars ruikt even hier aan ‘snuffelen’ dan zou het beter moeten worden

5 jaar geleden

Gember pillen helpen tegen misselijkheid

5 jaar geleden

Reactie op onze.eerste'21

Ik heb ook last van misselijkheid. Zojuist bij mijn acupuncturist geweest e ...
Sorry heb je de koude variant is het pepermunt.. foutje met typen

5 jaar geleden

Kippenbouillon vind ik erg fijn om weg te drinken!

5 jaar geleden

Reactie op Pema 👼🏼

Dankjewel voor je tips. Die bandjes zag ik online ook staan, maar twijfelde ...
Ik vind het lastig om te zeggen of het helpt. Geef nog steeds over, maar lijkt minder keer per dag te worden. Dus ja of het helpt is echt een vraag maar ik draag ze maar en mocht het helpen ben ik erbij gebaat.

5 jaar geleden

Ik heb bij de Hema van die polsbandjes gehaald met drukpunten. Waren niet duur dus vond het t proberen waard. Ik merk echt verschil! Als je erg misselijk bent kun je ook met je duim op dat punt drukken (even googelen waar precies). Dan kan het meteen verlichting geven.

5 jaar geleden

Suprimal reistabletten. Voor mij de gouden tip.

5 jaar geleden

Reactie op myrose

Ik heb bij de Hema van die polsbandjes gehaald met drukpunten. Waren niet d ...
ik heb idd ook zulke bandjes online besteld. die werken voor mij erg goed ! kan ik nog amper etrn maar iniedergeval niet meer zo naar en misselijk

5 jaar geleden

DE TIP!!! Helpt helemaal fantastisch, geweldig, super goed: VSM Okugest - ik zou het echt iedereen aanraden! Was de hele dag misselijk en al die tips om de misselijkheid te drukken deden voor mij helemaal niks. Die pilletjes zorgen er echt voor dat ik ‘t leven weer zie zitten. Voelde me echt zo ellendig. Kopen!! 😁

5 jaar geleden

Een sessie acupunctuur helpt ook heel goed en lekker ontspannend! Wel even vertellen dat je zwanger bent en dat je daarom misselijk bent.

5 jaar geleden

Navalit, medicatie speciaal voor zwangere vrouwen tegen misselijkheid. Sinds ik die pak kan ik weer normaal eten. Enkel op voorschrift... succes

5 jaar geleden

Reactie op Jp93

Navalit, medicatie speciaal voor zwangere vrouwen tegen misselijkheid. Sind ...
Ik zou nog even je wat beter inlezen over deze medicatie. Ik heb al een reactie geplaatst op de topic van Navalit