11 Reacties

één jaar geleden

Klinkt erg maar wij hebben een slot op de deur. Ofja geen slot op de deur maar iets onder de klink zodat deze niet open gaat. Het was of dat, of een peuter die over het traphekje klom en naar beneden kon vallen. Slaapt op de zolder waarbij de deur meteen grenst aan overloop/trap. Gooide dan z’n lievelingsknuffel eroverheen. Kon het niet laten gebeuren dat hij z’n knuffel achterna zou gaan.

één jaar geleden

Hier een voorbeeldje

één jaar geleden

Ik lees even mee, hier heeft hij het ook ontdekt hoor 😅😜 paar deuren kunnen op slot maar niet allemaal haha

één jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Ik lees even mee, hier heeft hij het ook ontdekt hoor 😅😜 paar deuren kunn ...
Een vriendin van me heeft deze periode al een tijd geleden gehad. Die had ( vond ik ) een geniale oplossing 🙈 Een verfstok kun je uitschuiven en zo onder de klink zetten.

één jaar geleden

Kun je de klink niet verticaal plaatsen. Dat vind ik zelf al rete irritant om open te maken... 😅

één jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Kun je de klink niet verticaal plaatsen. Dat vind ik zelf al rete irritant ...
Hadden we al maar dat lukt nu dus ook

één jaar geleden

Heb nu deze , kon niet met klink overdwars dus die weer gewoon gezet , maar het werkt was ff huilen bij de deur en ging weer in bed liggen en klaar 🥳

één jaar geleden

Mijn ouders hadden vroeger een klein haakje aan de deur. Zelfde effect. Kan natuurlijk ook een fase zijn, iets nieuws interessant dus die weet is het over een paar weken niet meer interessant

één jaar geleden

Bij mijn zoon was het dat hij graag wat meer licht in z'n kamer wilde hebben. En sindsdien gaat het weer goed. Ik moet hem wel elke avond uitleggen dat het licht in de gang aan blijft, de deur open blijft zo lang hij stil in bed blijft liggen. Anders gaat hij controleren of 1 van ons er nog is. Ik werd vroeger ook 'opgesloten' in m'n kamer, en kan daar nog steeds heel verdrietig van worden als ik eraan terugdenk.

één jaar geleden

Ik zou proberen uit te vogelen waarom je kindje uit bed komt. Als je dat kunt wegnemen is het misschien beter. Als het om veiligheid gaat is het iets anders, maar opsluiten zou ik tegen zijn. Ik heb beneden bij de gang deur bijv wel ronde zware deurknoppen tijdelijk, die krijgen kids overdag tijdens het spelen niet open om te voorkomen dat ze ineens op de trap of buiten lopen bijv. Maar dan zijn ze wakker natuurlijk. Met slaap en nachtelijke angst momentjes zou ik proberen uit te leggen dat in je bed blijven de bedoeling is. Bijv bij m’n zoontje z’n white noise muziek. Die gaat uit als het 700 is en bij m’n dochter een klein Nijntje lampje die brand tot de ochtend. Als lampje brand terug in bed. Als lampje uit is mag je aan de wandel. Gaat natuurlijk niet altijd vlekkeloos maar is wel heel begrijpelijk voor een kindje. Sterkte hoor

4 maanden geleden

Reactie op Leeuw27722

Heb nu deze , kon niet met klink overdwars dus die weer gewoon gezet , maar ...
Wat is dit? :)