Ik weet niet in wat voor fase we hier zijn beland maar dit is echt niet te doen 😵
Kind wordt in juli 3 jaar en is nu al een aantal dagen op rij gewoon wakker midden in de nacht, maar écht klaar wakker. Begint direct met huilen zodra ze haar ogen open doet, stopt pas als je bij dr bent en dan krijg je te horen: “Niet meer moe” en weigert om nog te gaan slapen. Ene keer om 01:30, vandaag om 03:30. En gewoon niet meer in slaap vallen de rest van de nacht. Deuren slaan, lichten aan, roepen..zelf slaap je dus ook niet meer en bij je in bed nemen is helemaal feest, dan blijft ze tegen je kletsen tot de wekker gaat.
Slaapt nu sinds een maand eigenlijk helemaal niet meer overdag, met uitzondering in de auto als we onderweg zijn even, maar haar in bed krijgen overdag lukt je niet. Ook niet na zo’n nacht. Ook niet op de opvang. Ook niet bij oma’s.
Broertje op komst (39+3), is dat dan de reden? Ik word in ieder geval helemaaaaal gek. Heb geen normale nachtrust meer dagelijks sinds het nieuwe jaar, elke nacht moet ik er wel weer een paar keer uit of is ze om 5 uur klaarwakker de dag te beginnen.
Het is niet te koud, het is donker genoeg, ruisje aan, slaaptrainer. Schiet mij maar lek..