9 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Manu26
Oohh hier ook een mannetje dat ik soms echt wel even achter het behang kan ...
Nee pff
Al is het deze ochtend ineens beter. Ben benieuwd vanmiddag haha is het vaak wel erger 😂
Achja we moeten er denk eventjes doorheen
8 maanden geleden
Ah noo, wij zitten ook hier in. Draaama.
Dingen die bij mij werken zijn liedjes (bijvoorbeeld douche liedje) , verhalen (zoals dat als we tanden niet poetsen komen kleine beestjes bacteriën en die maken dan een gat in onze tandjes) en monsters en fees ( die klinkt misschien heftig naar me kind vindt het geweldig, we hebben bijvoorbeeld een kippen monster. Als hij geen kleding aan doet of pyjama dan krijgt hij kippenvel en dan kan kippen monster komen en veranderd hem in een kip. Hij is gelijk geïnteresseerd en geeft hem zelf een kleurtje en soort staart etc. En ondertussen doet hij kleren aan. En fee zo als een slaapfee, die komt heel zachtjes zand in de oogjes strooien als we in bed liggen.) je moet t zelf voelen hoe ver je gaat zo dat het leuk blijft en niet eng maar bij ons werkt het zo ver wel
7 maanden geleden
Hhmm hier is het de afgelopen weken ook steeds erger aan het worden. Luisteren gaat niet goed, zowel thuis als op de opvang. Gister een krijsende dochter want ze wilde niet in de hoek staan en daarna niet op haar kamer blijven. Heb haar maar even laten krijsen en toen ging het even beter.. we houden nog maar even vol.
7 maanden geleden
Reactie op HexaBella
Hhmm hier is het de afgelopen weken ook steeds erger aan het worden. Luiste ...
Jaa lastig is dat he. Komt allemaal altijd goed lekker peuter puber
7 maanden geleden
Oooh hier de laatste tijd ook 1 grote drama..
Luisteren ho maar. Grote mond hebben, van alles doen wat niet mag.. haar zusje uit het niks duwen/haren trekken, schreeuwen en huilbuien als ze haar zin niet krijgt.
Weet ook even niet meer hoe ik soms het beste kan reageren niks lijkt te werken..
En ik begin er behoorlijk klaar mee te raken. Zeker nu haar zusje in de na aap fase zit 🫠