65 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Adff

Ben heel benieuwd hoe Max en jij het natuurlijk gaan vinden. :) j. Gaat woe ...
Spannend. Max liep als 2 Jarige ook achter qua spraak. Voor m’n gevoel begint dat aardig bij te trekken. Al is ie voor een Buitenstaander misschien lastiger te begrijpen. Ik ben heel benieuwd wat ze er op de Psz van vinden. Ik heb ook geen recht op kdv toeslag, maar bij ons is via de gemeente dan een regeling dat je een heel groot deel dan toch vergoed krijgt voor 2 ochtenden. We hebben niet bewust gekozen voor die dagen. Op andere dagen was er nog geen plek en aangezien ik momenteel niet werk zijn die dagen voor ons prima.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Spannend. Max liep als 2 Jarige ook achter qua spraak. Voor m’n gevoel begi ...
Ja hoop dat er vooruitgang in zit. Ben heel benieuwd hoe jullie dinsdag gaan ervaren. Wil je het laten weten? Succes voor jou als moeder zijnde :)

één jaar geleden

Reactie op Adff

Ja hoop dat er vooruitgang in zit. Ben heel benieuwd hoe jullie dinsdag g ...
Bedankt! Ik laat weten hoe het ging!

één jaar geleden

Het weg brengen ging vrij goed. Hij keek heel zielig, maar ging niet huilen gelukkig. Ik zit nu echt te wachten tot ik hem weer kan halen. Terwijl ik zulke goede voornemens had wat ik allemaal kon doen vanmorgen 🫣

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Het weg brengen ging vrij goed. Hij keek heel zielig, maar ging niet huilen ...
Fijn dat het wegbrengen goed ging. Ja kan ik me voorstellen. Het is tijd uitzitten nu voor jou. Denk dat na een aantal keer het wat makkelijker word om idd de leuke fijne dingen voor jezelf te doen! :) Wij gaan om 1215 kennis maken. Erg benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op Adff

Fijn dat het wegbrengen goed ging. Ja kan ik me voorstellen. Het is tijd ui ...
Ja kan niet wachten tot ik hem kan ophalen! Oo leuk! Veel plezier strax!

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ja kan niet wachten tot ik hem kan ophalen! Oo leuk! Veel plezier strax!
Haha kan ik me voorstellen! Keep you posted! :) fijn dat we door een zelfde proces gaan.

één jaar geleden

Reactie op Adff

Haha kan ik me voorstellen! Keep you posted! :) fijn dat we door een zelfde ...
Het was best wel een succes! Heel spannend maar hij had ook lekker gespeeld enz. Ik hoop dat ik donderdag al iets meer kan “genieten” van het even iets meer m’n handen vrij hebben. Want heb vandaag alleen maar op de klok zitten kijken😂 Max had z’n kleine broertje wel het meest gemist want die kreeg eerst een knuffel.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Het was best wel een succes! Heel spannend maar hij had ook lekker gespeeld ...
Wauw fijn om te zien zeg! Denk dat t voor ons ook weer even wennen is. Hahah lief van Max zeg!

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Fijn he, zo'n logopedist? Ik liep al een lange tijd rond met een niet pluis ...
Hey Jessie, hoe gaat het inmiddels bij jullie? Liefs

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Het was best wel een succes! Heel spannend maar hij had ook lekker gespeeld ...
Heyey, Vandaag voor jullie beide een succes? Jij kunnen ontspannen? Liefs

één jaar geleden

Reactie op Adff

Heyey, Vandaag voor jullie beide een succes? Jij kunnen ontspannen? Liefs
Helaas kon hij gister niet gaan. Hij was woensdag ziek geworden en heeft donderdag hele dag op de bank gelegen. Dus dinsdag gaat hij voor de 2e x.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Helaas kon hij gister niet gaan. Hij was woensdag ziek geworden en heeft do ...
Ah balen. Beterschap! Fingers crossed!

één jaar geleden

Max vandaag voor de 2e keer geweest! Helaas nu wel huilen bij het brengen, maar ze waren zo lief om even een mailtje te sturen om 9.30 dat het goed ging. Hij vind het wel echt spannend nog, maar zoekt de juffen al wel op als ie het spannend vind. Hoop dat ie snel z’n draai een beetje vind. Zelf was ik al een klein beetje relaxter als vorige x.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Max vandaag voor de 2e keer geweest! Helaas nu wel huilen bij het brengen, ...
Wat fijn dat ze je even een mailtje hebben gestuurd. Stelt je als ouder gerust lijkt me. Hoop dat Max het snel minder spannend gaat vinden en fijn dat jij iets relaxter was. :)

één jaar geleden

Reactie op Adff

Wat fijn dat ze je even een mailtje hebben gestuurd. Stelt je als ouder ger ...
Deze week voor jullie ook voor het eerst toch? Of vergis ik me?

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Deze week voor jullie ook voor het eerst toch? Of vergis ik me?
Yes! A.s vrijdag. Ik vind het erg spannend eerlijk gezegd en moeilijk 'loslaten'. Hij zal naar de psz gaan wanneer hij normaal gesproken de dag met z'n vader is en ik aan het werk. Dus ik ben zelf werken helaas. Wel vandaag het bericht gekregen dat we vanaf september de VE Indicatie krijgen. Erg fijn.

één jaar geleden

Reactie op Adff

Yes! A.s vrijdag. Ik vind het erg spannend eerlijk gezegd en moeilijk 'losl ...
Oo super spannend! Hopelijk gaat het goed! Jammer dat je er niet bij kan zijn met brengen/halen. Is de VE indicatie vanwege de spraak? Max krijgt eerst rustig de tijd om te wennen. Over 3 maanden gaan we kijken hoe het gaat met z’n ontwikkeling en spraak. Ben wel heel benieuwd wat hun oordeel is.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Oo super spannend! Hopelijk gaat het goed! Jammer dat je er niet bij kan zi ...
Ja fingers crossed. Heb mn vriend al wel ff gezegd om me te bellen als tie m heeft weg gebracht. Ja vanwege spraak (al begint hij nu wel sprongen te maken) en hij is best verlegen. Terwijl hij thuis superdruk is. Ze gaan de indicatie wel alvast doorzetten omdat ze weten dat het soms best een tijdje kan duren voor je terecht kan. Gelukkig had ik september 2023 de dagen voor september 2024 doorgegeven. Daarnaast heb ik overlegd en anders zou hij van zijn 3e tot hij naar school gaat thuis zitten en dan word hij te weinig uitgedaagd. Word de overgang te groot. (Zonder aanval naar anderen hoor! Maar dit is wat we merken in ons gezin)

één jaar geleden

Reactie op Adff

Ja fingers crossed. Heb mn vriend al wel ff gezegd om me te bellen als tie ...
Ja snap het hoor! Max is ook verlegen terwijl die thuis ook gruwelijk druk is. Hij is ook nog nooit op kinderdagverblijf oid geweest. Vandaar ook de keuze voor psz. Als voorbereiding op school volgend jaar. De basisschool is in het zelfde gebouw op dezelfde gang dus super fijn dat ie nu op de psz vast rustig kan wennen aan alles.