8 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee, mijn dochtertje gaat volgende week beginnen, (ook nooit naar de opvang geweest)

één jaar geleden

Omg sorry voor mijn spellingsfouten, het valt me nu pas op nu ik het teruglees 😅 iets te snel getypt

één jaar geleden

Hier zal hij ook binnenkort pas starten 🥰

één jaar geleden

Onze dochter is gister voor het eerst geweest en had de intake weken geleden al. Maar ze leggen het zelf allemaal zo goed uit (hier dan) dat ik geen vragen meer had 🙈

één jaar geleden

Onze zoon gaat 18 september starten. We hebben de eerste dag een wen dag en dan mogen we er bij blijven.. Dus ben heel benieuwd. Verder nooit een intake gehad eigelijks.

één jaar geleden

Wat bij me opkomt: - hoe worden de wendagen georganiseerd? - welk rooster houden ze aan? - wanneer moet een kind opgehaald worden? - dienen ze medicatie toe? (Paracetamol met toestemming van de ouders) - wat is nodig als een ander persoon dan je ouder het kind ophaalt? - welke methodiek passen ze toe? - organiseren ze extra activiteiten? (E.g. workshops voor ouders, zomerfeesten, huiswerk opdrachten) - hoe wordt er omgegaan met foto's van je kind? - is er ruimte voor extra verzoeken? (E.g. helpen ze met het zindelijk maken, afleren speen) - wat extra te brengen naar de crèche? (Setje kleding...)

één jaar geleden

Eventueel doorgeven van allergieën. Benodigdheden zoals reserve kleding oid zullen ze vast doorgeven. Verder kan ik niets bedenken!

één jaar geleden

Hoe gaan ze om met ziektedagen? Als ons mannetje ziek is mogen we de gemiste ure inhalen als er plek is. (Plek is er bijna nooit maar soms lukt het)