20 Reacties

4 jaar geleden

Deze speen zoek ik

4 jaar geleden

Ik ga morgen even kijken of ik die toevallig heb liggen. Je mag me er aan herinneren. 😂

4 jaar geleden

Ik deel je pijn... mijn zoontje wilde alleen maar de i love mam speen van bibi en dan natuurlijk die ene die uit assortiment is overal, ook online. Met veel moeite hebben wij er nog een paar van marktplaats af kunnen halen. Is dat misschien een idee?

4 jaar geleden

Ik heb deze, daar staat geen transparant op maar classic. Ze lijken wel veel op elkaar, maar daar denkt je dochter misschien anders over he? 🤣

4 jaar geleden

Reactie op mmhut

Ik heb deze, daar staat geen transparant op maar classic. Ze lijken wel vee ...
Ze lijken er inderdaad een beetje op..😅 zou ze erin trappen? Wat wil je ervoor hebben?

4 jaar geleden

Reactie op pure essence

Ze lijken er inderdaad een beetje op..😅 zou ze erin trappen? Wat wil je er ...
Ik zal even kijken wat de verzendkosten zijn/of ik ze door de brievenbus kan versturen. Heb je Insta? Als je even je naam stuurt, regelen we het daar verder 😊

4 jaar geleden

Wij hebben deze nog liggen. Een keer gekregen, maar wij gebruiken Bibs.

4 jaar geleden

Reactie op Guzz

Wij hebben deze nog liggen. Een keer gekregen, maar wij gebruiken Bibs.
Nee die heb ik ook (roze variant) daar trapt ze niet in 🤪

4 jaar geleden

Reactie op pure essence

Nee die heb ik ook (roze variant) daar trapt ze niet in 🤪
🤭 slim meisje! Hopelijk vind je ze nog!

4 jaar geleden

Ik heb er 1 nog nooit gebruikt. Was wel al voor de geboorte uit de verpakking gehaald omdat ik alle speentjes bij elkaar heb bewaard maar geen idee of het dus 6-18 maanden is. ik heb een meisje die duimt dus spenen zijn hier alleen om mee te spelen

4 jaar geleden

Dop zit er nog wel op

4 jaar geleden

Reactie op Firstbebie

Dop zit er nog wel op
Meestal staat op de speen zelf de maanden aanduiding

4 jaar geleden

Reactie op pure essence

Meestal staat op de speen zelf de maanden aanduiding
Ik heb even gekeken maar er staat alleen philips avent en made in en op de dop staat alleen 30🤷🏻‍♀️🙈 geen idee of je daar wat aan hebt

4 jaar geleden

Ik zag dat ze deze op bol.com nog wel hebben ook! Precies die je zoekt als je philips avent speen zoekt zie je het meteen

4 jaar geleden

Helaas 🙁

4 jaar geleden

Hier nog wel leverbaar!! Waar kom je vandaan?

4 jaar geleden

Hier ook nog verkrijgbaar