10 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb dit ook ja, er loopt ook een ander topic over :)
Volgens mij ben ik erachter dat het erger wordt na elke maaltijd, maar met name in de avond wordt het heel heftig. Lekker op de bank liggen en filmpje kijken lukt dan ook niet meer.
Heb het ook voornamelijk rechts, stekende en zeurende pijn 😣
3 jaar geleden
Ik denk dat het misschien wel te maken heeft met je galblaas maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik heb het vaak gehad toen ik niet zwanger was en dan vlak na het eten.
3 jaar geleden
Had het bij de eerste..toen zei mijn vk gewoon een spier .heb het nu ook....hoort erbij vrees ik.....
3 jaar geleden
Heb hier 2 weken geleden de VK voor gebeld en die zei dat t de darmen zijn.
3 jaar geleden
Je darmen verplaatsen daarheen tijdens je zwangerschap... kan zijn dat er daar iets dwars zit.
Veel drinken, vezels eten. Evt die pruimen roosvicee proberen?
En na het eten niet te snel gaan liggen oid, probeer evt nog een stukje te gaan wandelen.
Als je er echt last van blijft houden kan je evt wel navraag doen bij vk of huisarts voor de zekerheid.
9 maanden geleden
Ook last van ,ook eerste keer zwanger, bij mij begint t steeds eerder op de dag na veel inspanning (werk als bloemist merk het op de werkdagen eerder dan vrije dagen. Meestal tussen 12 en 15:00 begint het steken en dat houd aan tot t slapen onregelmatig.,idd alleen rechts, links nergens last van😅fijn dat hier een topic over is begon me nu met 23 weken toch echt wel zorgen te maken 🙈