18 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik! Ik gebruikte de lotion van deze maar ik krijg er ook ineens heel veel last van. Ik denk persoonlijk dat het deels met de zwangerschap te maken heeft want daarvoor had ik er geen problemen mee.

5 jaar geleden

Reactie op maras86

Ja ik! Ik gebruikte de lotion van deze maar ik krijg er ook ineens heel vee ...
Wat gek! Is dit bij jou vanzelf weggegaan?

5 jaar geleden

Ik had dat altijd als ik het gebruikte op de dag dat ik geschoren had. Sinds ik het gebruik de dag ervoor of de dag erna en tijdens het slapen een shirtje draag waardoor mijn oksel niet over elkaar schuren heb ik er geen last van.

5 jaar geleden

Reactie op Prijtje

Ik had dat altijd als ik het gebruikte op de dag dat ik geschoren had. Sind ...
Ik had inderdaad wel vlak daarvoor geschoren. Durf het eigenlijk niet meer te gebruiken nu, het is echt knalrood en pijnlijk. 😅 Waar kreeg jij last van?

5 jaar geleden

Ik heb tegenwoordig dat m'n oksels vaak prikken/steken! Heel bizar... Los van scheren ofzo. Zal misschien toch hormonaal zijn?

5 jaar geleden

Reactie op Cvgx

Wat gek! Is dit bij jou vanzelf weggegaan?
Nee helaas niet, ik ben inmiddels weer geswitched naar een deoroller.

5 jaar geleden

Na het scheren kan je huid wat gevoeliger zijn en tijdens je zwangerschap kun je hier denk ik sneller last van hebben, dan is je huid sowieso wat gevoeliger. Maar waarom zou je dat spul gebruiken voor je gaat slapen? Je stopt je huid dan eigenlijk een soort van dicht en dat is niet heel gezond. Beter gewoon even lekker laten ademen en als je veel zweet dan gewoon 's ochtends even douchen of een washandje erover, dat is een stuk beter voor je huid.

5 jaar geleden

Reactie op Anoek1007

Na het scheren kan je huid wat gevoeliger zijn en tijdens je zwangerschap k ...
Dit product is juist bedoeld om ‘s avonds voor het slapengaan te gebruiken om de 2-3 dagen. Tenminste dat is wat de gebruiksaanwijzing zegt, betekent uiteraard niet dat het dan direct goed voor je is. :)

5 jaar geleden

Reactie op maras86

Nee helaas niet, ik ben inmiddels weer geswitched naar een deoroller.
Ik durf het ook niet meer te gebruiken nu. Had het een tijdje niet meer gebruikt, maar dit nooit eerder gehad. Was de irritatie bij jou snel weg?

5 jaar geleden

Reactie op Cvgx

Dit product is juist bedoeld om ‘s avonds voor het slapengaan te gebruiken ...
Ow joh, nou lijkt me inderdaad niet heel goed voor je huid, zou het dan in ieder geval niet meer na het scheren doen 😅

5 jaar geleden

Reactie op Anoek1007

Ow joh, nou lijkt me inderdaad niet heel goed voor je huid, zou het dan in ...
Ik stop er maar helemaal mee inderdaad en gewoon ‘s ochtends een deo opdoen. Lijkt net alsof mijn oksels in de fik staan, kan niet goed zijn 😅

5 jaar geleden

Volgens mijn verpakking mag je het ook niet gebruiken als je je net geschoren hebt. Je huid is dan erg gevoelig.

5 jaar geleden

Ik heb sinds m’n zwangerschap een gevoeligere huid die sneller droog is of beschadigt. Misschien kan het zoiets zijn? Balen zeg

5 jaar geleden

Mijn huid reageert ook veel heftiger tijdens mn zwangerschap, kan volgens mij goed daar vandaan komen. Ik gebruik nu al een tijd de deo van Loveli. Zonder gein het beste wat ik ooit gebruikt heb! Had ook ineens veel last van hormoonzweet, dat ik mezelf rook al een kwartier na douchen enz, echt heel irritant. Sinds ik deze deo gebruik he-le-maal nergens meer last van. Is helemaal natuurlijk, zonder gekkigheid en hormoonverstorende stoffen. 👌

5 jaar geleden

Reactie op DavineH

Mijn huid reageert ook veel heftiger tijdens mn zwangerschap, kan volgens m ...
Klinkt als een goede tip. Ik ga eens kijken, dankjewel!

5 jaar geleden

Reactie op Cvgx

Ik had inderdaad wel vlak daarvoor geschoren. Durf het eigenlijk niet meer ...
Hetzelfde wat je schrijft. Echt het idee dat het verbrand was, rood, jeuk. Had het idee blaren te hebben maar dat was gelukkig niet te zien.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook loveli sinds zwangerschap, niks meer te ruiken en huid reageert er prima op

5 jaar geleden

Nou... ik dacht dat ik de enige was.... maar herken dit! Ik dacht eerst aan eceem.... het begon met jeuk en erna pijn... dus ik lees even mee.