Heyy moeders ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb 3 kinders bijna 5, anderhalf en 4 maanden ik heb voor het eerst sinds de bevalling ander half week terug 1x seks met me partner gehad maar de condoom scheurde en dat hadden wij pas telaat door ook zit ik aan de pill maar ivm dat 2 van de 3 kids door anticonceptie heen door zijn gekomen dachten we doen toch extra veilig. Emaal door had ik de morning afterpill genomen die we voor de zekerheid in huis hadden gehaald, maar ik heb toch een sterk vermoeden dat ik misschien toch zwanger ben... deed een ovulatietest die was redelijk duidelijk en toen dacht ik doe toch ook voor de zekerheid een zwangerschapstest maar ja met 3 kinderen had ik hem neer gelegd en kwam ongeveer 15 min later terug om tekijken en echt heel heel heel lichtjes zag ik een dun streepje ik weet is na de uitslag tijd maar nu vroeg ik me af zijn er meer moeders die met anticonceptie en morning after pill toch zwanger zijn geraakt? Ik weet niet goed wat ik moet doen als het toch zo is aangezien me kinderen nog jong zijn en we eigelijks klaar dachten tezijn... sorry voor het lange bericht.
Groetjes een gestressde mama
Het zou goed kunnen dat je alsnog zwanger bent geraakt. De morning after pil werkt geloof ik niet als je je eisprong al gehad hebt. Iets is daarmee maar weet niet meer precies wat.
Heb je een foto van de test?
Wat hierboven al werd gezegd inderdaad, de morning after pil zorgt ervoor dat je eisprong wordt uitgesteld. Maar als je al een ovulatie hebt gehad werkt het niet meer.
Heb je inmiddels nog een test gedaan?