10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit ook soms. Nu 9+2. Maar ik vermoed dat dit de darmen zijn😁... ik denk persoonlijk dat het nog wat vroeg is om de baby te voelen.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook heel soms ben zelf 9+2 mij leek het ook nog tevroeg maar durf het ook niet te zeggen

5 jaar geleden

Ik ben dus niet de enige haha. Ik heb vaker last van me darmen en dit voelt heel anders. En stuk lager dan waar me darmen zitten. Maar het lijkt mij ook inderdaad te vroeg om al iets te voelen.

5 jaar geleden

heb dit ook al een paar weken, vrij zeker dat dit gwn darmen zijn, doordat ze verplaatst zijn voelen ze wat anders aan zeker

5 jaar geleden

Toch kan dit hetzelfde gevoel de baby zijn! Het kan idd als popjes voelen 😊

5 jaar geleden

Ik ben 11 weken en heb het soms ook. Maar ik denk toch niet dat dit de baby al is. Die is nog zo klein! Je darmen verplaatsen zich en die zitten nu op een heel andere plek in je buik waardoor dat gewoon allemaal heel anders kan voelen. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het vanaf 18 weken, sommige voelen het pas later omdat de placenta er voor ligt. 9 weken is wel erg vroeg hoor, nog even geduld 😊

5 jaar geleden

Dit zijn inderdaad je darmen. Rond de 9/10 week is je kindje nog maar rond de 3cm groot. Die kan geen beweging veroorzaken die jij kan voelen☺️ het lijkt er wel op! Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn zoon bij 17 weken voor het eerst. Kleine “plopjes” onder in de buik🥰

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine al vanaf een week of 15. Ik twijfelde ook heel lang maar bij een controle zag ik de beweging op de echo precies tegelijk met dat ik het voelde, dus toen wist ik het zeker. Het voelde idd als plopjes maar wel vrij sterke plopjes en ook duidelijk regelmatig op dezelfde plek. Het borrelen van je darmen kan wel vergelijkbaar voelen. En zó pril in de zwangerschap is een baby ook nog niet sterkt genoeg om voelbaar hard tegen de baarmoederwand aan te trappelen.

5 jaar geleden

Ik heb het ook maar ben er vrij zeker van dat het niet mijn darmen zijn want dat voelt geheel anders. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het op 13 weken. Maar twijfel toch ook een beetje omdat het zo pril is

5 jaar geleden

Fijn om alle reacties te lezen. Het zijn waarschijnlijk mijn darmen geweest. Ik heb de plopjes na die dag niet meer gevoeld. Het leek me al erg vroeg om de baby te voelen.