7 Reacties

4 maanden geleden
Bij ons hielp een mooie sticker kaart maken, en dan stickers van haar favoriete serie bijvoorbeeld, frozen en paw patrol werkte hier heel goed.

4 maanden geleden
Reactie op Chan04080107
Bij ons hielp een mooie sticker kaart maken, en dan stickers van haar favor ...

En uiteraard een klein kadotje als de kaart vol is.
Ze plast en poept nu op het toilet en niet meer op het potje, gaat zelf naar het toilet en roept als ze klaar is.
We zijn ook bezig met haar speentje, dit gaat iets moeizame, maar alles op haar tempo.
Volgende stap is dat ze ook in de nacht eindelijk wordt. ☺️

4 maanden geleden
De tips kunnen zeker werken maar het ligt vooral aan je kindje zelf.. althans dat is bij ons zo. We zijn echt al heel lang bezig om ons zoontje zindelijk te krijgen. Het gaat letterlijk op en af. Ik weet dat hij het kan maar hij moet het zelf willen. Poepen doet hij niet op het potje en vraagt altijd netjes of de luier aan kan zodat hij niet in zn onderbroek poept. Ik heb zelf ook al regelmatig met de stickerkaart gewerkt maar ik krijg hem daar niet volledig mee gemotiveerd.

4 maanden geleden
Reactie op Lien92
De tips kunnen zeker werken maar het ligt vooral aan je kindje zelf.. alth ...
Nee precies
Ik denk ook dat ik er mee stop met poepen op de wc ze vraagt wel om een luier en dat is al goed.
Als ze er klaar voor is dan merken we het we
Plassen gaat nou super goed en is ze ineens goed zindelijk geen ongelukjes meer.
1ste en 2de week heel veel ongelukjes maar nu niet meer.

4 maanden geleden
Reactie op esmeeraaf
Nee precies
Ik denk ook dat ik er mee stop met poepen op de wc ze vraagt w ...
Precies dat is ook super goed dat ze erom vragen want dat betekent dat ze zich er wel van bewust zijn! Maar ik heb soms ook momenten dat ik denk verdorie wat doe ik fout, wat kan ik anders en beter doen? Maar ik denk niks. Hij kan soms 1 week volledig zindelijk zijn (op het poepen na dan) en dan ineens weer ongelukjes… doet het soms ook extra en soms is het ook echt perongeluk . Komt vanzelf wel!! Ik zeg altijd dat ik nog nooit heb meegemaakt dat er iemand nog een luier aan had toen ik op de middelbare zat🤣