18 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb nog wel heel veel Utrogestan in dichte verpakking over, mocht je deze evt willen hebben. Zelf zou ik denk ik de arts of apotheek nog een keer bellen om het na te vragen. Succes, hopelijk is de buikpijn snel over!

4 jaar geleden

Ik heb utrogestan gehad, daar stond ook op voor oraal gebruik, maar moest het toch echt niet in mijn mond stoppen 馃槣. Kreeg een instructie mee vanuit het ziekenhuis.. Misschien idd even de apotheker bellen om het na te vragen

4 jaar geleden

Ik heb nog heel veel Utrogestan thuis liggen wat ik niet meer gebruik. Stuur het je graag op

4 jaar geleden

Er zit in beide 200 mg utrogestan. Capsules kan je zowel oraal als vaginaal inbrengen. Voor oraal gebruik hebben ze echter wel een andere indicatie. Maak je geen zorgen.. Ik ben zelf apothekersassistente en deze leveren wij ook omdat de andere niet leverbaar is. Progebel is dus hetzelfde maar word bij een internationale apotheek besteld. Ik hoop dat de medicatie aanslaat en dat de klachten hierdoor wat minder worden

4 jaar geleden

Reactie op Kleinekat1405

Er zit in beide 200 mg utrogestan. Capsules kan je zowel oraal als vaginaal ...
Super, bedankt voor de info!!

4 jaar geleden

Reactie op Jen1991

Ik heb nog wel heel veel Utrogestan in dichte verpakking over, mocht je dez ...
Hartelijk dank Jamie voor jouw voorstel! Ik heb nu een doos progebel thuis liggen, zal deze verder gebruiken. Mijn apotheker zei dat het ook vaginaal mocht

4 jaar geleden

Reactie op Anneber

Ik heb nog heel veel Utrogestan thuis liggen wat ik niet meer gebruik. Stuu ...
Bedankt Anneber zo lief van jou! Maar ik kon niet meer wachten dus heb het ander medicijn dan gebruikt 馃槝

4 jaar geleden

Ik neem ook 2x per dag utrogestan, s鈥檃vonds vaginaal en smorgens oraal (dan neem ik toch de vaginale pilletjes oraal in) de apotheek en gynaecoloog zeiden allebei dat dit geen probleem is.. Hier bij ons in west-vl ook niet nergens meer te verkrijgen, nog voorraad ingeslaan van 3 doosjes. X

4 jaar geleden

Dag aurelie, wat was uiteindelijk je ervaring met het gebruik van progebel Oraal ipv Utrogestan? Ik ben net terug van apotheek voor utrogestan vaginaal en hetzelfde voor als jij. Was dit bij jou ook tijdens je zwangerschap? Heb je deze vaginaal opgestoken? Ik vraag het liever nog eens want mijn arts is niet bereikbaar! Alvast bedankt 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Natanja_

Dag aurelie, wat was uiteindelijk je ervaring met het gebruik van progebel ...
Ik had toen 2 weken progebel gebruikt en hielp wel goed. Had toen bandenpijn en pijn zoals tijdens de regels. Ik kon niet meer recht blijven of zitten. Was na 2 weken progebel weg. Nu moet ik weer progebel nemen (veel harde buik en baby zit heel laag). Ik voel nu minder een verschil. Omdat ik sinds een week een opening heb, moet ik nu de capsules oraal i.p.v. vaginaal innemen (3x/d). Ik heb progebel enkel tijdens mijn zwangerschap gebruikt. Eerst rond 20weken nu rond 34 weken. Hopelijk ben je wat met deze info

4 jaar geleden

Reactie op Aurelie_

Ik had toen 2 weken progebel gebruikt en hielp wel goed. Had toen bandenpij ...
Dankjewel! Ja ik twijfel enorm over de manier waarop ik het dan moet gebruiken (oraal of vaginaal, gezien oraal op de verpakking stond). Zou het moeten nemen om een vroeg miskraam na herhaaldelijke miskraam te voorkomen dus wil zeker niet net iets fout doen ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Natanja_

Dankjewel! Ja ik twijfel enorm over de manier waarop ik het dan moet gebrui ...
Ik mocht het altijd vaginaal nemen omdat het zo beter en sneller werkt. Enkel door mijn opening van vorige week hebben ze me aangeraden om het oraal te gebruiken om infecties te vermijden.

4 jaar geleden

Reactie op Natanja_

Dankjewel! Ja ik twijfel enorm over de manier waarop ik het dan moet gebrui ...
De verpakking is inderdaad verwarrend, maar het zijn zachte capsules die ook vaginaal genomen kunnen worden.

4 jaar geleden

Reactie op Aurelie_

De verpakking is inderdaad verwarrend, maar het zijn zachte capsules die oo ...
Hopelijk ben je snel van je harde buiken af 馃馃徎

4 jaar geleden

Reactie op Natanja_

Hopelijk ben je snel van je harde buiken af 馃馃徎
Bedankt! Ik wens jou het beste toe voor deze zwangerschap. Hopelijk verloopt alles vlot en is baby'tje gezond 馃馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Jen1991

Ik heb nog wel heel veel Utrogestan in dichte verpakking over, mocht je dez ...
hey hey! ik ben wel geinteresseerd in de vooraad utrogestan die je nog hebt. in gesloten verpakking? en zijn het van 100mg? merci alvast!

3 jaar geleden

Reactie op Anneber

Ik heb nog heel veel Utrogestan thuis liggen wat ik niet meer gebruik. Stuu ...
Hi! Heb je dit nog steeds 馃檴 Ik ben wel geinteresseerd namelijk 馃グ