25 Reacties
5 jaar geleden
Ik vind heel veel pyjamaatjes ook op boxpakjes lijken. Dus ik denk dat het andersom ook geen probleem is. Ik heb bijvoorbeeld de linkse twee op de foto bij de H&M gekocht en daar noemen ze het pyjama’s. Het is maar net wat jij fijn en leuk vind. Zolang het bij het seizoen past lijkt mij dit echt niet gek. 😃

5 jaar geleden
Ja hoor. Mijn kindje draagt de pyjama pakjes van de H&M als boxpakje. Zijn heel erg leuk en volgens mij vindt ze ze fijn zitten
5 jaar geleden
Ik denk dat het afhankelijk is van het materiaal. Over het algemeen zijn pyjama's een stuk dunner dan kleding. Neemt niet weg dat het, afhankelijk van de temperatuur, wel gewoon kan denk ik hoor.
Bij zeeman hebben ze ook vaak leuke boxpakjes voor zo'n 4 tot 6 euro. Bij primark ook. Dat ben je voor een pyjama ook gauw kwijt denk ik.
5 jaar geleden
Reactie op Kiddie
Zeker, waarom niet? Is jou eigen kindje he! Jij bepaald wat de kleine wel e ...
Ja ik dacht misschien zijn boxpakjes dikker van stof haha. Omdat ze zichzelf niet kunnen warm houden. Ja, het is m’n kindje. Maarja je wilt alles goed doen hè voor die kleine poppetjes. Precies dat dacht ik ook. Ze liggen natuurlijk continue, dus dan moeten ze geen gekkigheid aan hebben. Willen wij ook niet toch 😌
5 jaar geleden
Reactie op Cvgx
Ik vind heel veel pyjamaatjes ook op boxpakjes lijken. Dus ik denk dat het ...

Oooooaaaa die zijn zo lief 💛! Ja meneertje word geboren in juli
5 jaar geleden
Ja hoor. Mijn kindje draagt de pyjama pakjes van de H&M als boxpakje. Z ...
Ja precies. Ben benieuwd!
5 jaar geleden
Reactie op Nicolleke
Ik denk dat het afhankelijk is van het materiaal. Over het algemeen zijn py ...
Aah echt! Ik kon geen leuke boxpakjes vinden online, of ze zijn uitverkocht. Dan maar zo snel mogelijk ff neuzen bij de Primark!
5 jaar geleden
Reactie op Livy.m
Ik heb met mijn dochter ook gewooon de pyjama/boxpakjes gekocht van h&m ...
Oké dankjewel! Heel fijn 🥰
5 jaar geleden
Reactie op Cvgx
Jaa ik vond die ook zo schattig. Had ze wel echt gekocht met het idee als p ...
Ik hou van Winnie the Pooh! 😍
5 jaar geleden
Reactie op xxmaia
Ik heb tm maatje 68 alle pyjamapakjes gewoon als boxpakje aan gedaan. Ik vo ...
Dankjewel! 💙
5 jaar geleden
Overigens draagt mijn dochtertje van 7.5 maand ze nu nog steeds als boxpakje (maat 80). Ze heeft ook joggingbroekjes enzo, maar nu ze leert kruipen/tijgeren blijft dat niet super goed zitten, dus zo’n pakje is dan ideaal.
5 jaar geleden
Oprechte vraag, maar wat is het verschil? Ik heb echt werkelijk geen idee??
Een baby heeft sowieso niet echt aparte pyjamaatjes nodig, die kleed je gewoon om als ie vies is. In de nacht is het wat kouder maar dan liggen ze toch onder n dekentje. En ik had in t begin vaak een wikkeldoek of dekentje voor als ze in de box lag ofzo (ze is van november en kon zich de eerste weken niet zo goed warm houden).
Dus zelfs afgezien van dat ik het verschil niet snap, kun je gewoon aan doen wat jij fijn en leuk vind.