19 Reacties

4 jaar geleden

Wij doen al 2 maand rijstebloem in de laatste fles. Sindsdien wordt er hier heerlijk doorgeslapen!

4 jaar geleden

Als je pap wilt geven, zou ik even goed naar de samenstelling kijken. Specifiek pyjamapapje heeft veel toegevoegde suikers en ook nog vanillesmaak oid waardoor het echt onnodig zoet is. Je kunt ook gewoon pap geven van alleen granen die je dan zelf kan mengen met bv of kv. Deze bestaat vanaf 6 mnd. Rijstebloem Mag vanaf 4 mnd maar word afgeraden om elke dag te geven ivm arseen in de rijst. Biobim (verkrijgbaar bij de natuurwinkel e.d.) heeft ook granenpap voor vanaf 4 mnd. Het k谩n zijn dat je kindje er langer verzadigd van is en dus langer zal slapen. Het kan ook zijn dat je kindje van alle extra koolhydraten juist super actief wordt en dus de halve nacht wakker is. En ook, als je kindje voor het eerst granen gaat eten, kan het zijn dat hij/zij er krampjes van krijgt. Je zult het dus echt zelf moeten proberen, wij weten niet hoe jouw kindje er op gaat reageren.

4 jaar geleden

Wij geven elke avond pyjama papje en ze vindt het heerlijk en slaapt er goed op馃槆

4 jaar geleden

Reactie op Liesjexx

Wij geven elke avond pyjama papje en ze vindt het heerlijk en slaapt er goe ...
Ok茅 en geef je van Nestl茅 die pakjes? Hoeveel maandjes is jouw meisje ?

4 jaar geleden

Hoi, wij geven al pyjamapap van toen hij net 4 maand was. Ik moest terug werken en hij weigerde alle flesjes. 20 soorten flessen en 4 soorten pap geprobeerd, niets werkte. Fruitpap at hij met hopen en ook pyjamapapje banaan, maar dan gaven we dit met n lepeltje ipv in n fles. Misschien niet de gezondste oplossing, maar ik was wel blij dat m'n kleine ventje geen honger had tijdens t werk.

4 jaar geleden

Reactie op d.g

Jaa klopt van Nestl茅 die hebben ook verschillende smaken. Onze dochter is 6,5 maand

4 jaar geleden

Reactie op Liesjexx

Jaa klopt van Nestl茅 die hebben ook verschillende smaken. Onze dochter is 6 ...
Ok茅, mijn dochter is 6 maanden sinds dat je het pyjama papje gebruikt slaapt ze door?

4 jaar geleden

Reactie op d.g

Ok茅 wat goed, je leest zoveel verschillende reacties

4 jaar geleden

Reactie op d.g

Ok茅 wat goed, je leest zoveel verschillende reacties
Jaa klopt. Ik heb het ook wel gelezen maar doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt.

4 jaar geleden

Reactie op Liesjexx

Jaa klopt. Ik heb het ook wel gelezen maar doe gewoon waar je je zelf goed ...
Ja ik ga het proberen

4 jaar geleden

Hoe is het gedaan??

4 jaar geleden

Reactie op Liesjexx

Hoe is het gedaan??
Ja zeker, ze lust het niet.. of ze wil niet twee slokken en duwt dan de fles weg

4 jaar geleden

Reactie op d.g

Ja zeker, ze lust het niet.. of ze wil niet twee slokken en duwt dan de fle ...
Oohh echt haha jaa dat kan ook nog馃き misschien paar keer proberen

4 jaar geleden

Voor degene die het geven, hoeveel geef je en is dat dan vervanging van de laatste fles of bv of daarna, vlak voor het naar bed brengen bijvoorbeeld?

4 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Voor degene die het geven, hoeveel geef je en is dat dan vervanging van de ...
Zoon heeft bijvoorbeeld denk uur geleden bv gehad en gaat meestal rond 8 naar bed dus net keer geprobeerd maar heeft maar 40cc op, geloof niet dat dat dan heel veel gaat uitmaken. Tijdens sprong kwam hij snachts elke 1.5 tot 2 uur en vanacht rond 12, 4 en 7. Als hij die van 12 nog kan overslaan ben ik al tevreden馃槣

4 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Voor degene die het geven, hoeveel geef je en is dat dan vervanging van de ...
Heb het vanavond voor het eerst gegeven, en dan ipv de laatste fles! Heb het hele pakje gegeven 250cc dat ging er ook goed in馃き

4 jaar geleden

Heb het vanavond voor het eerst gegeven, en dan ipv de laatste fles! Heb he ...
Geef bv op verzoek maar de enkele keer dat hij flesje krijg is 120 dus weet niet of hij het op zal krijgen 馃槄 probeer het morgen nog een keer

4 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Geef bv op verzoek maar de enkele keer dat hij flesje krijg is 120 dus weet ...
Je kan altijd eerst de helft van de verpakking proberen. Andere helft blijft vast wel goed in de koelkast馃

4 jaar geleden

Mengen jullie de pap met borstvoeding die jr dan eerst kolft / of kunstmelk? Mijn moeder zei dat ze vroeger gewone koemelk gebruikte, weet iemand hoe dat tegenwoordig zit?