37 Reacties
4 jaar geleden
Zoete aardappel met wortel, of zoete aardappel met normale aardappel, zoete aardappel met broccoli, zoete aardappel met valt altijd goed. Banaan met aardbei en magere kwark, banaan met verdeelstaten sinaasappel sap, zelfgemaakte appel/perenmoes. Soms geef ik dat apart maar voornamelijk met banaan. Kiwi gold met banaan, blauwe bes met banaan aardbei. Kaki valt ook goed in de smaak haha ik kan zo wel door gaan. Ik maak echt van alles. Wanneer mogen ze met vis zoals zalm, kabeljauw, wit vis beginnen?
4 jaar geleden
Aardappels, wortels en pangasius filet vind hij heerlijk. Maar hij eet eigenlijk alles behalve bloemkool
4 jaar geleden
Reactie op Mandy Krouweel
Aardappels, wortels en pangasius filet vind hij heerlijk. Maar hij eet eige ...
Zo leuk! Wij gaan komende week zalm proberen. Zo benieuwd of hij het lekker zal vinden!
4 jaar geleden
Ik kijk weleens op smikkels.nl daar staan handige recepten op leeftijd en ingrediënt. Stond ooit als tip hier op het forum.
Deze week ga ik knolselderij met appel en kaneel maken..ben benieuwd.
Mijn zoontje vindt bloemkool, broccoli, doperwten en zoete aardappel lekker. Wortels is echt not done...
4 jaar geleden
Aantal dingen die ik al gemaakt heb:
- Macaroni met courgette en ei
- Aardappel met paprika en wortel
- Zoete aardappel met broccoli
- Bruine bonen met appel
- Rijst met pompoen
Ik maak altijd 4 porties en doe het dan in bakjes in de vriezer.
4 jaar geleden
- Pastinaak rode bietjes - is ook echt heeeerlijk
- zoete aardappel appel en rode biet
- knolselderij met spinazie
😍😍
4 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
- Pastinaak rode bietjes - is ook echt heeeerlijk
- zoete aardappel appel ...
Oehh zoete aardappel met bietjes had ik gemaakt, maar appel erbij is echt een goed idee!
4 jaar geleden
Aantal dingen die ik al gemaakt heb:
- Macaroni met courgette en ei
- Aarda ...
Heel handig! Ik doe ze in ijsblokvormpjes. Momenteel eet hij ongeveer 6 blokjes per portie.
4 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Hoe maak je die macaroni en rijst? Laatst pasta proberen te maken had die g ...
Hihi ik had dit met linzen/rijst/spinazie. Werd 1 dikke plak en de kleine vond het smerig. Zelf geproefd en ik vond het ook geen succes🤣
4 jaar geleden
Oh klinkt allemaal heerlijk! Hier al 7 weken bezig en mevrouw krijgt bijna overal krampen van.. wat we ook proberen aan groente.. wordt er echt moedeloos van... vriezer vol met groente wat ik zonde vind om weg te gooien.. en daarom ook nog steeds een fles om 23 uur wat nu steeds al 22.30 uur wordt omdat ze dan helemaal overstuur is en zich compleet overstrekt en niet meer stopt met huilen..😪 ook raakt ze er verstopt van.. wordt er echt moe van.. 😪