Wij hebben de Anex kinderwagen 3 in 1, nu wil ik een regenhoes aanschaffen voor zowel de kinderwagen/reismand en maxicosi/autostoel. Ik denk dat mijn hersenen me in de steek laten..ik zie overal aparte hoezen, voor zowel de reismand als de autostoel als de buggy.
Ook wat betreft de parasol. Is die van titaniumbaby goed?
Help 🤭
Wij hebben een andere 3 in 1 kinderwagen gekocht waar de regenhoezen al bij zitten en hebben 3 verschillende.. dus weet niet zeker of het voor jullie kinderwagen ook zo is dat je voor allemaal een andere nodig hebt maar vreemd is hrt zeker niet
Bij ons hebben we ook een 3 in 1 wagen gekocht (thule sleek). Voor de mand en de buggyzit zit er al een regenhoes bij. We hebben gewoon een eenvoudige parasol gekocht voor erbij. Net even gecheckt en heet ook 'Titanium'. Wel nog niet gebruikt, maar wat ze in de winkel zeiden is dat de parasol losgemaakt kan worden, zonder dat de houder los moet en dat leek ons wel praktisch.
Daarnaast hebben we overwogen om voor onze Cybex 'maxi cosi' een aparte hoes te kopen, maar dit raadde onze winkel ons zelfs af. We denken niet dat we deze veel gaan gebruiken op de kinderwagen en dus vooral voor in/uit auto. Indien nodig is dit ook iets dat altijd in stock is in onze winkel en wat we dus snel bijgehaald hebben. 😊
Hier bij m'n andere 2 kindjes nooit een regenhoes gebruikt.. als het hard regent ging ik gewoon niet wandelen, en een paar druppels kan je wagen wel tegen. Parasol ook niet, wel een dookie. Heb nu een joolz dus ik wil denk ik een comfort cover erbij
Wij hebben afgelopen zondag ook de nieuwe Anex M/type gekocht 3 in 1 hier zat een regenhoes en muggen net al bij in. Volgens mij zit dit bij alle 3 in 1 kinderwagens van Anex geloof ik. 🤷🏽♀️
Ja ik heb hem van een kennis overgenomen en die had dat dus niet er bij!
Aah vandaar. Kan je deze ook los bestellen bij babyparadijs bijvoorbeeld dan weet je wel dat je de juiste hebt die er goed omheen past misschien. Geen idee of alle merken en hoezen de zelfde maten hebben.