7 Reacties
één jaar geleden
Het is echt heerlijk. Ondanks dat die kleine vaak ziek is en ook niet goed groeit. Hij is te vroeg geboren. Helaas moeten wij het slechte eten maar laten.. als hij slecht eet komt die gelukkig de nachten niet voor eten. Misschien als tip eens soya melk proberen? Dat is echt een andere smaak dan gewone melk.
één jaar geleden
Ik zou zelf stoppen, in hoeverre de pyjama pap bewerkt is heb je er meer nadelen dan voordelen aan ook qua zuivel. Ik geloof zelf niet zo in zuivel mits het puur en onbewerkt is. Hier eten/drinken wij dus bijna geen zuivel. Wel eens yoghurt door een smoothie en sowieso kaas.
één jaar geleden
Reactie op Mandy Krouweel
Het is echt heerlijk. Ondanks dat die kleine vaak ziek is en ook niet goed ...
Oh das een goeie ga dat eens proberen, soya melk!
Ja die van mij is ook klein van stuk en ook niet zo heel erg groot, maar heb wel de indruk dat ie over t algemeen wel goed doet. Alleen ontbijt slaat je over.. omdat ie waarschijnlijk nog vol zit VD avondpapje..
één jaar geleden
Ik heb ook een klein mannetje, soya melk gaat hier super goed, als je die van alpro pakt, is de groeidrink het beste! Daar zit extra vitamine d en calcium in, dus qua voedingswaarde dan wel vergelijkbaar met melk. Ik maak er bv ook pannenkoeken ect mee, misschien kan je met een smaak sojamelk en havermout een soort pyjama papje zelf maken maar dan met minder suiker?
één jaar geleden
Hey!
En iets van volle yoghurt/kwark/ Griekse yoghurt? Wil hij dit ook niet?
Hier ook een heel klein meisje. Hebben al heel wat zorgen om een afbuigende curve gehad. Maar verder doet ze het nu wel goed. Heerlijke eigenwijze dame die alles om haar eigen tempo doet. Ze weigert de warme maaltijd. Ze krijgt een schaaltje volle yoghurt (begint ze ook moeilijk mee te doen), en nog een fles voordat ze op bed gaat. Maar die wil ze de laatste paar dagen al tijdens het warm eten.
één jaar geleden
Kaas lust ie wel en eet ie ook. Yoghurt niet echt, wel van die kinder Danoontjes..
mag je sojamelk opwarmen ? Drinkt graag warm..