14 Reacties

3 jaar geleden

Nog een extra Foto

3 jaar geleden

Deze heeft mijn zoontje ook wel eens, toch een muggenbultje geweest maar een overgevoelige reactie erop. Het bultje verandert in een vochtblaasje en verdwijnt dan langzaam. Dit kan lang duren.

3 jaar geleden

Ziet eruit als een muggenbult

3 jaar geleden

Mijn zoontje kreeg op vakantie de hand mond en voetziekte.. buiten de kleine plekjes had hij ook 3 van zulke bulten. (Hij had zelf nergens last van)

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft sinds gisteren ook drie van dit soort bultjes op zijn arm! Ik dacht eerst ook aan muggenbulten maar het gekke is dat ze vandaag wat groter zijn dan gisteren. Hij lijkt er geen last van te hebben en ik heb ook geen idee wat het is. Hand mond voet ziekte heeft hij enkele weken geleden al gehad.

3 jaar geleden

Ondertussen bij de dokter geweest en fucidin zalf gekregen. Ben al 3 dagen aan het smeren maar ik zie nog geen verbetering. Ik vind het veel erger geworden. Zou het ook herpes kunnen zijn? Een insectenbeet sluit ik uit..

3 jaar geleden

Reactie op pure essence

Ondertussen bij de dokter geweest en fucidin zalf gekregen. Ben al 3 dagen ...
Deze foto even doorsturen naar de dokter? Mss dat die er nu iets anders in ziet?

3 jaar geleden

Reactie op pure essence

Ondertussen bij de dokter geweest en fucidin zalf gekregen. Ben al 3 dagen ...
Ik zou terugbellen naar de dokter en met behulp van de foto's het verloop laten zien van de bult, want het is inderdaad veel erger.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft zijn hele armen onder. Helaas een allergische reactie op muggenbulten. Er komen blaasjes op, waar vocht uit komt. Hij heeft er gelukkig zelf geen last van

3 jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Ik zou terugbellen naar de dokter en met behulp van de foto's het verloop l ...
Uiteraard al gedaan, blijven smeren met de fucidin en afwachten was t antwoord

3 jaar geleden

Reactie op pure essence

Uiteraard al gedaan, blijven smeren met de fucidin en afwachten was t antwo ...
Zo ziet het er vandaag uit

3 jaar geleden

Reactie op pure essence

Uiteraard al gedaan, blijven smeren met de fucidin en afwachten was t antwo ...
Hmm lastig, misschien niet ideaal maar even bellen met de HAP? Het verhaal aan hun voorleggen. Je ziet wel echt een verandering van de bult in kleur. Misschien worden je zorgen ergens anders beter gehoord.

3 jaar geleden

Misschien is het een steenpuist? Sommige afbeeldingen op Google lijken er een beetje op?

3 jaar geleden

Is het geen waterwratje?