34 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op DemiJJ
Hoe herken ik dat?
Vaak is de huid nog wat roder en schraler dan bij normale luieruitslag en meestal is de huid kapot. En vaak houd de roodheid ook een aantal dagen aan en verdwijnt niet met smeren van normale cr猫me. Ik zou wel langs de huisarts gaan voordat je zomaar gaat smeren met anti schimmel cr猫me. Huisarts weet toch het beste wat nodig is 馃槉
2 jaar geleden
Ik laat mijn zoontje dan vaak ook zolder luier rondlopen. Soms dan een ongelukje, maar hier helpt het wel goed
2 jaar geleden
Reactie op July Baby On Its Way
Ik laat mijn zoontje dan vaak ook zolder luier rondlopen. Soms dan een onge ...
Zonder*
2 jaar geleden
Gisteren ging het heel de dag stuk beter met dikke laag zinkzalf. Savonds was het weer wat erger geworden. Ook nu is er 1 plekje nog erg maar het is niet meer zo ontzettend rood. Dus het lijkt de goede kant op te gaan馃馃徎
Gelukkig heeft hij geen pijn meer en vanmiddag gaat hij weer lekker lang in bad馃グ
2 jaar geleden
Bij ons is het enige wat echt helpt die babybillemcreme van Dr Leenarts!
2 jaar geleden
Och arm mannetje. Hier werkt een laagje olie ( gewoon huid olie) erop en daarover geen een dikke laag sudocreme. Bij ons meisje werkt dit als een tierelier. Hopelijk snel ervan af 馃馃徏馃馃徏
2 jaar geleden
Ik zweer bij zinkzalf van Fagron. Heb alles geprobeerd maar niets helpt zo goed als deze. Savonds smeren en wakker worden met normale billetjes. Ze hebben bij apotheekenhuid.nl een baby pakketje met vette huid cr猫me en (bad) olie. Die vette cr猫me is ook echt een topper hier, mijn dochter heeft een heel droge huid zodra het maar even kouder wordt. Ook alles geprobeerd, eczeem cr猫me enz maar werkte allemaal niet. Nu eindelijk weer een lekker zacht baby huidje!