16 Reacties
4 jaar geleden
Ik begon eerst met water bij hapjes en later brood te geven zodra ze dat mochten en later pas roosvicee , maar die keuze is ieder voor zich natuurlijk
4 jaar geleden
Reactie op Sylvia1990
Ik begon eerst met water bij hapjes en later brood te geven zodra ze dat mo ...
Ja was gewoon benieuwd of het kan en mag
4 jaar geleden
Bij mij zou het ook niet opkomen, zijn echt weer van die drankjes die heel gezond klinken maar veel te veel suiker bevatten... Sorry 😐 als het wat bot klinkt.
4 jaar geleden
Reactie op Divers83
Roosvicee is natuurlijk gewoon suiker... Kinderen wennen snel aan zoetighei ...
Aha. Ik heb het dan over een heeeeeeeeeeeel klein beetje met veel water aangelengd..
4 jaar geleden
Reactie op Gina - 28 07 2021
Bij mij zou het ook niet opkomen, zijn echt weer van die drankjes die heel ...
Nee is niet bot. Ieder z’n ding toch?
4 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Je zult het vast wel mogen geven anders staat dat niet op de fles natuurlij ...
Haha echt?
4 jaar geleden
Haha echt?
Ja zeker haha dat kregen wij als hapje zegmaar tussendoor voor het middag dutje. En ik denk dat als je een klein beetje roosvice geeft dat echt geen kwaad kan hoor.. zo valt over alles natuurlijk wel wat te zeggen.. ranja, thee, potjes groente en fruit. Met mate kan t allemaal geen kwaad.
4 jaar geleden
Reactie op Karie88
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom zou je het hem willen geven?
Beetje afwisseling. Ik merk dat hij soms niet eens honger heeft, maar wel dorst, en dan geef ik hem een beetje water en dan is het goed. Maar ik dacht misschien klein beetje roosvicee erbij, leert die een beetje smaken kennen
4 jaar geleden
Ze zeggen dat je baby bij de eerste 6 maanden genoeg uit der flesvoeding halen. En bij warm weer wordt meerdere keren kleinere flesjes aangeraden. Of eventueel kleine beetjes lauwe vruchten thee of water naast de fles. Maar echt minimaal als ze zo klein zijn.
Dus ik denk zelf dat vanaf 6 maanden beter is. Maar anders even bij t cb navragen.
4 jaar geleden
Als ze toe zijn aan extra drinken dan zou het heel verdund af en toe wel kunnen... Zie dat je kindje 3 maanden is, dan hebben ze dat zeer zeker echt niet nodig, hoe verleidelijk het ook kan zijn 😲
Onder de 6 maanden word afgeraden ander drinken aan te bieden dan de fles/bv voedingen omdat de niertjes dit nog niet aankunnen.
4 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Als ze toe zijn aan extra drinken dan zou het heel verdund af en toe wel ku ...
Nog paar dagen dan is die 4 maand. Stomme 24 baby geeft dat niet aan! Kijk wel ff wanneer die er aan toe is
4 jaar geleden
Nog paar dagen dan is die 4 maand. Stomme 24 baby geeft dat niet aan! Kijk ...
Stom is dat he! Hier ook...ons meisje is ook over paar dagen 4 mnd, maar staat ook nog steeds 3mnd...zit toch wel verschil in.