7 Reacties

4 jaar geleden
Ik herken een deel ook. Vooral het wegzakken en dan weer een soort van paniekachtig wakker schrikken. Mijn lichaam voelt op dat moment ook heel onrustig. Mijn benen maar ook mijn kaken/tong. Erg vervelend

4 jaar geleden
Ik herken het uit mijn eerste zwangerschap. Ik lag toen letterlijk drie maanden wakker en ook overdag kon ik niet stil zitten. Ik MOEST blijven bewegen.
Probeer een voetenbadje met magnesium zout (Zechsal) voor het slapen gaan. Probeer op je ademhaling te letten (buikademhaling). Mensendieck kan je hierbij helpen. In bepaalde houdingen ontspan je het beste.
Magnesium tablet elke dag voor het slapen gaan kan ook helpen. Meditatie 🧘♂️ Geen tv of telefoon en voor het slapen een rondje lopen? Het zijn enkele tips waar je misschien iets aan hebt.
Ik heb uiteindelijk slaap medicatie gekregen. Maar mijn zwangerschap eindigde toen in een miskraam met 18 weken.

4 jaar geleden
Ik herken het uit mijn eerste zwangerschap. Ik lag toen letterlijk drie maa ...
Bedankt voor de tips! Ik ben gister uiteindelijk helemaal niet buiten geweest en ik denk dat dat wel eens een oorzaak zou kunnen zijn. Vandaag ga ik dus sowieso een stukje wandelen.
Wat naar dat je vorige zwangerschap zo naar geëindigd is :-(. (f).

4 jaar geleden
Reactie op Ravne
Bedankt voor de tips! Ik ben gister uiteindelijk helemaal niet buiten gewee ...
Dankjewel!
Ik hoop dat je snel de rust weer in je lichaam vind ❤️
En schakel hulp in als het niet gaat 😉 succes!!