10 Reacties
2 jaar geleden
Heb hier al heel m'n leven last van, maar tijdens de zwangerschap echt driedubbel zo hard. Het enige wat bij mij helpt zijn pittenkussens leggen. Ik heb er soms drie tegelijk over heel m'n benen liggen maar mijn god dat doet deugd haha. In val zo ook in slaap soms. En ahja, steunkousen tijdens het rusten/slapen.
2 jaar geleden
Ik had er ook verschrikkelijk veel last van en was vaak nachten lang tot 04.00 uur wakker!
Ik bleek een gluten intolerantie te hebben. Nu gaat het beter!
Meerdere symptomen die ik heb;
- buikpijn, diarree, gas, maagpijn, pukkels op boven armen, migraine, aften, moe, slapeloosheid, pijnlijke bultjes op vingers, gewricht pijn, concentratie problemen, depressief.
Misschien herken je jezelf hierin?
2 jaar geleden
Reactie op tango
Ik had er ook verschrikkelijk veel last van en was vaak nachten lang tot 04 ...
Ik heb coeliakie en kan dus ook niet tegen gluten. Heb ook altijd rusteloze benen. Ik gebruik metarelax pillen voor 't slapen gaan is magnesium. Heb altijd eerst pillen voor epilepsie geslikt maar tijdens de zwangerschap mocht dat niet. Toen overgegaan op 2 tabletten metarelax en kan tegenwoordig met 1 pil voor 't slapen gaan af.
2 jaar geleden
Ja hier ook last van! Al sinds 2018, ik heb toen een miskraam gehad en het is daarna met vlagen gebleven. Sinds ik zwanger werd van Dayton werd het steeds erger. Op een gegeven moment aan het einde van de zwangerschap sliep ik bijna niet meer😒
Nu na de zwangerschap, heb ik het weet heel erg met vlagen😒
Vorige maand werd ik opeens heel ziek en werd ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een grote ontsteking, tijdens onderzoeken zijn ze erachter gekomen dat ik heel erge vitaminetekort had. Sinds ik weer met mijn vitamines op peil zit, gaat het een stuk beter met mijn benen!