8 Reacties

één jaar geleden

Ik zou echt (nog) niet weg willen zonder de kids, maar denk dat dat voor iedereen anders is. Doe wat voor jou goed voelt!

één jaar geleden

Ik zou ook niet weg willen zonder kinderen. Maar ze hebben dan ook nog nooit ergens anders geslapen. 🙈 ik kan niet zonder ze. Haha Maar dat is ieder voor zich.. doe wat goed voelt.

één jaar geleden

Wij zijn vorige maand voor het eerst een paar dagen met z’n tweeën weg geweest. Echt heerlijk om eens even weer echt tijd voor elkaar te hebben 🥰🥰 dit hadden wij echt hard nodig. Ons zoontje slaapt wel vaker een enkel nachtje bij opa en oma en we lieten hem daar met een gerust hart wat langer logeren. Hij heeft het ook leuk gehad die paar dagen. (En opa en oma waren naderhand volledig gesloopt 🤣)

één jaar geleden

Vakantie met een kind vind ik persoonlijk geen vakantie waarin je uitrust. Je bent met je kind bezig en doet dingen die je kind leuk vind. Wij zijn toen onze dochter drie maanden was al een weekend met zijn tweeën weg geweest en ze gaat regelmatig logeren. Ik heb dat heel erg nodig om weer op te laden en je hebt dan echt even de tijd voor jezelf en je partner

één jaar geleden

Ik denk dat dit vooral iets is waar jullie samen uit moeten komen. Ik snap jullie beiden helemaal. De vraag is denk ik waar jullie als gezin nu het meeste aan hebben. Aan ouders die even tijd samen hebben en helemaal opladen, of aan veel tijd samen als gezin. Wij kiezen zelf graag voor tijd samen omdat die zo zeldzaam is. Tijd met kind hebben we elke ochtend, avond en weekend.

één jaar geleden

Wij willen ook graag keertje met z’n tweeën weg weekendje. Maar nog steeds niet van gekomen. Terwijl we we onze dochter wel los kunnen laten. Maar ze doet soms moeilijk met slapen. Maar zal bij een ander niet zijn haha.

één jaar geleden

Als je partner zo’n behoefte heeft aan even niks zou ik gewoon even samen weg gaan en als hij uitgerust is een weekendje samen met jullie kind. Dan kan hij er tenminste ook echt van genieten.

één jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties en adviezen. Ik denk inderdaad dat we er nu voor kiezen om even met zijn tweeën weg te gaan, dan kan mijn man echt even opladen.