27 Reacties
één jaar geleden
Schermtijd loopt hier wel een beetje op de laatste dagen 🫣 ben nu 7 a 8 weken zwanger en kapot moe en misselijk. M’n zoontje wil het liefst de hele dag dat ik achter hem aan ren want hij trekt me letterlijk elke 5 minuten van de bank.
Hij is gek op peppa pig… prima! Dan heb ik ook een beetje rust aan het einde van de dag 😮💨
één jaar geleden
Reactie op tango
Schermtijd loopt hier wel een beetje op de laatste dagen 🫣 ben nu 7 a 8 we ...
Exact hetzelfde hier. 17 weken en wel wat meer schermtijd nu. Ben kapot 🙈
één jaar geleden
Wij doen nog niet echt schermtijd, maar heel af en toe als ik de nagels of de haren moet knippen en ze echt stil moeten zetten, zet ik wel eens wat op.
Miss Rachel & Juf Roos zijn erg populair. Ook heb ik de mp3-tjes van een aantal filmpjes op een oude ipod gezet die op een boxje staat, en daar luisteren ze dan wel weer heel vaak naar. Daar ontspannen ze van, en rusten ze ook van uit.
één jaar geleden
Hier staat de hele dag de tv aan. Sochtends even met wakker worden. Na 5 minuten gaat hij de bank af en gaat spelen. Soms komt hij even op de bank zitten kijken maar meer omdat hij moe is van het spelen. Voor het slapen gaan komt hij ook even op de bank zitten. Soms even op de ipad maar daar verdwijnt hij echt in dus dat doen we eigenlijk minimaal. Ik denk dat hij 30 minuten over de hele dag echt echt kijkt.