15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb shoesme schoentjes gehaald. Ik vind ze persoonlijk echt niet mooi en ik heb veeel mooiere niks/Adidas schoentjes als kado gekregen maar dit is toch echt beter voor zijn voetjes.. ze worden bij meerdere zaken verkocht

2 jaar geleden

Wat ik heb begrepen is dat de eerste schoenen vooral heel soepel moeten zijn, je moet ze kunnen dubbelvouwen. En de hiel mag wel weer steviger zijn. Wij zijn na een boel zoeken geslaagd bij de Bristol. De neuzen beginnen wel wat te slijten, dus een plastic neus is dan nog handiger. All-stars achtige gympen zijn volgens mij ideaal.

2 jaar geleden

Ik zou als ik jou was gewoon naar een schoenenwinkel gaan, bijv ziens of schuurman schoenen. Die meten de voetjes op van kleintje. En dan is het beste om flexibel zolen te kiezen, die je dubbel kunt vouwen.. Zelf ben ik naar schuurman schoenen gegaan toen de tijd. Hij heeft nu schoentjes van shoesme daarvoor had hij andere merk. Maar die heeft hij al weer stuk.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik zou als ik jou was gewoon naar een schoenenwinkel gaan, bijv ziens of sc ...
Hiervoor had hij deze.. weet het merk zo niet.. ook van schuurman.

2 jaar geleden

Had schoentjes van Van Haren gehaald maar uiteindelijk loopt hij altijd op sokken of kaplaarzen😜

2 jaar geleden

Wij hadden shoesme als eerste schoentjes, die heb je ook met een soort bumper-neus voor het klimmen en kruipen. Onze oudste is nu 2 en zij heeft nu vivobarefoot schoenen. Als de nu nog jongste ook 2 is krijgt zij ook barefoot schoenen

2 jaar geleden

Shoesme, donsje Amsterdam, teddy & james

2 jaar geleden

Groot van scapino. Hele flexibele zool en niet te duur. Daarna over gegaan op bunnies.

2 jaar geleden

Reactie op BoerinJoyce

Groot van scapino. Hele flexibele zool en niet te duur. Daarna over gegaan ...
Deze! Ideale 1e stap schoentjes 😊 Dochtertje loopt sinds augustus, deze schoentjes gehaald en gaat prima! Afgelopen week een nieuw paar gehaald voor de winter. Al die andere schoentjes zijn superleuk, had ik ook laatst gekocht omdat ze in de sale waren (sneakers en laarsjes). Nou...no way dat ze daar nu al op kan lopen 😕 Helaas nog ff wachten dus...

2 jaar geleden

Ik ben ook naar de (plaatselijke) schoenenzaak gegaan waar ze verstand hebben van kinderschoenen. Daar meten ze goed en kijken ook naar de vorm van de voet. Zo heeft mijn zoontje vrij volle voeten, breed en hoge wreef. Ze pakte zo een merk/type schoentjes dat hier goed bij past. Hij heeft nu dit merk https://www.develab.com/. Ik kende het nog niet, maar ze zijn echt perfect en ook nog leuk! Mijn zoon is een banjer maar ze zijn nog heel 😅

2 jaar geleden

Belangrijk dat de zooltjes flexibel zijn ivm ontwikkeling voetjes. Pas als ze goed kunnen rennen mag een harde zool was destijds het advies van de schoenenwinkel. Zou inderdaad zoals de meesten aanraden gewoon eens naar de schoenenwinkel gaan voor advies en hulp!

2 jaar geleden

Shoesme! Ideaal heb ze voor mijn dochtertje en nog steeds te vreden over

2 jaar geleden

Flex schoentjes van shoesme

2 jaar geleden

Onze dochter heeft jochie en freaks. Ik kon heel het merk niet maar ben bij een kinderschoen winkel gegaan en deze hebben ze voor haar uitgezocht met hoe hij zat/hoe zij erop stond

2 jaar geleden

Schoentjes van het Spaans merk ELI echt goede kwaliteit en supermooie modelletjes voor ons dochtertje