10 Reacties

5 jaar geleden

Hoi Ik vraag mij ook af hoe dat zit met schoonmaakmiddelen. Bleek, dasty en andere producten zijn best wel chemisch. Mondkapje werkt bij mij averechts door mijn astma. Ik weet wel dat je ook handschoenen kunt aandoen, maar is dat genoeg bescherming? Of kun je beter al deze producten niet gebruiken?

5 jaar geleden

Mondkapje werkt in ieder geval niet als bescherming tegen deze producten want het zijn de gassen die je riekt en die (eventueel) schadelijk zijn. Mondkapje beschermt vooral tegen druppels mocht je smossen. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met deze producten zit, maar de echt erge doet mijn vriend sowieso al.

5 jaar geleden

Alles wat uit een spuitbus kom is bijna altijd chemisch....ik doe schoonmaakwerk ,en werk sinds ik weet dat ik zwanger ben niet meer met die troep Gebruik nu veel schoonmaakazijn en allesreiniger....en vooral niks samen mengen Ook uitkijken met gloor spiritus verf aceton zulke dingen allemaal

5 jaar geleden

Hier nog niet eens over nagedacht... dus keuken afnemen en ramen zemen enz kan je dus t beste uit handen geven 😛

5 jaar geleden

En glassex? Ik gebruik ook water gemengd met teatree oil on een plantenspuit voor oppervlakken reinigen

5 jaar geleden

En als je handschoenen draagt van die rubberen met schoonmaken en afwas want ik gebruik ook dasty ontvetter

5 jaar geleden

En als je handschoenen draagt van die rubberen met schoonmaken en afwas wan ...
Handschoenen is sowieso goed, maar bepaalde schoonmaak middelen zijn chemisch. Die inhaleer je en komt dan in je bloedbaan terecht en zo ook bij de baby.

5 jaar geleden

Ik ben geswitcht naar eco toiletreiniger/schoonmaakspray, geen idee of het verschil maakt. Keuken/oven/douche schoonmaken en bleek in toilet doet mijn man voortaan

5 jaar geleden

Reactie op bbti

Handschoenen is sowieso goed, maar bepaalde schoonmaak middelen zijn chemis ...
Is dat gelijk al of pas na zoveel weken ik ben er niet bekend mee

5 jaar geleden

Is dat gelijk al of pas na zoveel weken ik ben er niet bekend mee
Volgens mij gelijk, wat ik online kon vinden. Ik wilde vandaag alles schoonmaken, maar toen bedacht ik mij in ene dat bleek en andere middelen hartstikke schadelijk zijn.