5 Reacties
één jaar geleden
Ja hier ook maar met schoonvader! Ik vind dat je man best zijn moeder mag aan spreken. Maar die vrouw is waarschijnlijk altijd zo geweest. Dus kun je kiezen tussen twee kwaaden of je doet gewoon 1x per maand leuk. Of je maakt heel erg ruzie met je man. En gaat niet meer. Maar weet dat je dan heel veel gaat missen. Ook als jouw kinder wel met je man mee gaan naar oma. Of sinterklaas bij oma of kerst met oma. Daar is je gezin niet compleet.
En hoe oud is oma? Hoe lang kan dit dan nog duren?
één jaar geleden
Reactie op Anne99
Ja hier ook maar met schoonvader! Ik vind dat je man best zijn moeder mag a ...
Me man spreekt dus zijn moeder zelden aan omdat er dan krokodillen tranen komen en daar heeft me partner heel veel moeite mee. Was even vergeten in me verhaal ik wil dus mijn kinderen niet zonder mijn toezicht bij haar hebben want het is meerdere malen voor gekomen toen me oudste zoon bij haar was dat als hij weer bij mij kwam dat hij aan me vroeg waarom oma zegt dat ik haar haat en waarom mag ze zich geen oma voelen en dat oma zegt dat hij niet naar mij hoeft teluisteren en ga zo maar even door... de moeder van me man is 60 dus daar zal ik nog heel lang mee moeten doen
één jaar geleden
Reactie op Jrl2000
Me man spreekt dus zijn moeder zelden aan omdat er dan krokodillen tranen k ...
Oww dat is idd lastig. Ik laat mijn kindjes ook niet alleen met mijn schoonvader. Kijk wat een ander doet heb je geen invloed over. Wel over wat jij toe laat. Dat probeer ik mezelf voor tehouden als we weer eens daar zijn . Ik geef hem ook geen info over wat ik doe of wat mij bezig houd dan heeft hij geen info wat mij kan raken. Maar deze man is ook wel een narsist dus als je aan hem vraagt hoe gaat het met jou zijn we zo 3 uur verder en weet ik dat jan de zoon van marietje en daar wwe de dochter die getrouwd is met kees overleden is! Ik weet ook niet wie dat zijn.
Maar deze is 80 dus....
Maar het blijft moeilijk lastig en pijnlijk. Maar probeer zelf een houding aan tenemen tegen over haar. Waar jij mee over weg kan! Meef kun je niet doen. Hier zijn alleen maar verliezers.
één jaar geleden
Reactie op Anne99
Oww dat is idd lastig. Ik laat mijn kindjes ook niet alleen met mijn schoon ...
Wat knap van je dat je er zo mee kan omgaan ik zeg eerlijk heb er heel veel moeite mee heb pas ook tegen me man gezegt dat ik zelfs aan onze relatie erdoor twijfel, ik kan er zelf zo niet goed mee omgaan en ik ben heel zwart wit dus dat helpt niet mee😅