Hello moeders,
Ik heb een vraagje voor jullie. Sinds mijn 2de zwangerschap begonnen ik en me schoonmoeder heel erg tebotsen ze begon zich heel erg tebemoeien met mijn leven en opvoeding en dat irriteerde ik me al wel aan en gaf dat ook tot zekere punt aan daarna ging ze ook nog is me partner dus haar zoon constant beledigen, ik had meerdere malen aangegeven dat dat moest stoppen. Met me partner ook besproken kreeg altijd reacties van ach maak je daar niet druk om ben het gewend.... ik ben dus wel zo'n persoon die dat niet oke vindt en het niet accepteer maakt me niet uit wie het is, maar bleef respectvol omdat het de moeder van me partner is. Maar lang verhaal iets korter het werd steeds erger en kan haar nu niet uitstaan en dat weet mijn partner en dat heeft ze ook gemerkt omdat ik afstandelijker doe nu is ze dus steeds over mij wezen zeuren naar me partner die het dus gewoon accepteerd dat zij heel onrespectvol over mij praat. Ik ben daar pas achter gekomen omdat ik de whatsapp berichten zag ondertussen hebben we 3 kinderen samen. En hem aangesproken dat ik dit allemaal niet normaal vindt en hij heeft dus als "compromie" bedacht van dan zien we ze maar 1x +- in de maand maar dan moet ik wel poeslief doen en een masker dus dragen, ik zelf vind dat niet oke ik heb hem ook gezegt ik zou dat nooit van jou vragen als mijn ouders zo tegen jou deden maar dat wimpt tie steeds af. Ik weet echt niet wat ik moet heb aangegeven dat ik niet weet of k de relatie wel kan behouden vanwege zijn moeder maar daar krijg ik deze reactie op ik hou veel van je ik wil je echt niet kwijt maar als dat is wat jij wilt zal ik je niet tegen houden maar doet me wel ontzettend pijn.....
Ik weet niet wat ik moet please help me.
Excuses voor het lange bericht.
Groetjes een depressieve moeder