11 Reacties

5 jaar geleden

Zo'n schoonzus heb ik ook. Maar die van ons wilt vooral niks weten van haar aangetrouwde familie 馃槀. We gaan er al niet eens meer vanuit dat zij ergens bij is.. als ze er is prima. Als zij er niet is beter... Wij gaan zaterdag mijn zwangerschap bekend maken, met of zonder haar.

5 jaar geleden

Zo'n schoonzus heb ik ook. Maar die van ons wilt vooral niks weten van haar ...
Oh haha ja dan vindt ze het natuurlijk helemaal vreselijk als haar schoonfamilie zich natuurlijk ook nog voortplant馃槣 Taking over! Wij hebben het wel al gecommuniceerd naar mijn schoonouders, die zijn door het dolle heen. Mijn man wil het met kerst vertellen omdat we haar dan zien. Maar vraag me af of dat wel zo gepast is. Misschien verpest het haar kerst wel haha. Ik heb zoiets van: stuur d'r maar gewoon een appje. Waarschijnlijk is ze daar wel ok mee.

5 jaar geleden

Mijn schoonzus heeft geen hekel aan kinderen maar heeft er niet veel mee.. ze moest enorm wennen aan onze dochter maar dat gaat nu harstikke goed,, ze komt gewoon met verjaardagen, en ze woont nog thuis bij me schoonouders en onze dochter slaapt daar 1x pw en dan hebben ze samen de grootste lol.. toen we 2 weken terug opnieuw vertelde dat we zwanger zijn kregen we wel weer ff een rot reactie maar ik laat het gewoon beetje links liggen.. uit eindelijk komt het vast wel goed.

5 jaar geleden

Mijn broertje heeft autisme en functioneerd verder prima maar... Babys en kinder is een no go. Hij vind ze vreselijk. Hij komt wel naar de verjaardag van onze dochter en wil ook het mooiste funtioneelste kadoo kopen en als we daar komen is het ook prima en doet hij normaal. Maar als hij bij ons thuis komt komt hij liever op een avond als onze dochter op bed ligt 馃槣

5 jaar geleden

Reactie op Djo19

Mijn broertje heeft autisme en functioneerd verder prima maar... Babys en k ...
Oh, ja van iemand met autisme kan ik me dat wel voorstellen eigenlijk. Dat gaat n茅t ff wat anders en moet misschien wat beter afgebakend worden. Wel fijn dat hij langskomt en zijn best doet! 馃槉 Mijn neefje waar ik goed mee omga heeft ook autisme, ben benieuwd hoe hij het gaat vinden!

5 jaar geleden

Jahoor hier hetzelfde! Gelukkig een lieve vriendenclub vol met lieve "tantes". Ik denk dat je met zo een open en eerlijk gesprek het miss wat zwaarder laat voelen en zij zich miss verplicht kan voelen. Nodig ze gewoon uit bij de kids feesten e.d. en dan is de keus aan haar of ze bij zo een kinderfeestje wilt zijn. Het kan he dat iemand gewoon wat minder heeft met babys of kinderen. Geef haar de ruimte om te checken hoe hecht ze wilt worden, misschien komt het vanzelf wel! 馃挅

5 jaar geleden

Het klinkt misschien lullig, maar laat het haar probleem zijn en niet de jouwe. Ik bedoel het goed 鉂わ笍

5 jaar geleden

Het klinkt misschien lullig, maar laat het haar probleem zijn en niet de jo ...
Ja, goed punt! Thx.

5 jaar geleden

Reactie op Kabuya

Jahoor hier hetzelfde! Gelukkig een lieve vriendenclub vol met lieve "tante ...
Goed punt! 馃槉 Thanks voor het inzicht!

5 jaar geleden

Hier precies 't zelfde.. Hou echt mijn hart vast. Mijn broertje vind kinderen leuk, zolang ze maar niet van hem zijn... Ben er echt bang voor...

5 jaar geleden

Oh haha ja dan vindt ze het natuurlijk helemaal vreselijk als haar schoonfa ...
Hahahaha ja precies, ik heb ook over dat appje na gedacht hahahaha