47 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb opzich geen zin in seks haha dat lukt niet

5 jaar geleden

Ja ik heb ook echt heel weinig zin!

5 jaar geleden

Sinds ik dit weet ook geen seks meer gehad,geen zin ook niet

5 jaar geleden

Ik kan en wil alleen nog maar doggy of boven op of op de rand van het bed. Zolang hij maar niet tegen m'n buik aan zit.🙊🙈

5 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Ik kan en wil alleen nog maar doggy of boven op of op de rand van het bed. ...
Pfffff hier nog een zo geil al boter 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 me man komt morgen terug van vakantie nou je raden al wat hij als toetje krijgt.. okeey sorry doei

5 jaar geleden

Hi allemaal sinds kort ben ik bij deze lid ik ben namelijk 10 dagen en 1 dag zwanger. Ik ben vaak naar de ziekenhuis geweest en nu moet ik nog een keer gaan vrijdag hebben jullie nog tips en tops want mijn probleem is dat mijn hormonen te laag is en. Het staat nog steeds (Postief) zwangerschap? Hebben jullie nog tips hoe je hormonen kan verhogen. Met eten of want dan ook???? Ik verbaasd me nog steeds heel erg 😔 En het echo kunnen we nog steeds niks zien Mijn hormonen is op de zelfde kant zo als voldoende???? Anders moet ik mijn kindje weg laten halen En dat wil ik totaal niet 😭😭 Kun jullie aub mijn helpen wat een tips Zijn wat ik kan halen. Alvast bedankt 🙏🏿

5 jaar geleden

Reactie op biebiertje

Hi allemaal sinds kort ben ik bij deze lid ik ben namelijk 10 dagen en 1 ...
Hi, goed dat je je zorg deelt. Zou graag reageren maar ik begrijp je vraag niet helemaal.

5 jaar geleden

.. en sommige standjes zijn nog bevredigender dan anders. Ik vind het heerlijk nu als hij achter me ligt en dan zijn handen om mijn buikje. Of boven op hem, dan heeft hij zicht op mijn enorme borsten. Of.. gewoon hij boven en ik onder, die werkt net zo goed als anders. Alleen als ik mezelf teveel dubbelvouw dan gaat het diep en vind ik dat geen fijn idee. Voorover op knietjes en hij erachter gaat ook prima idd. En ik kan er nog wel meer verzinnen. Soms komt de zin gaandeweg. Soms van tevoren al heel geil! Ik vind intimiteit nu ook juist zo belangrijk. En ik merk dat ik zelf eerder sneller en makkelijker klaar kom met een betere doorbloeding en voor wie het leuk vindt om te weten, heb ik een hele fijne vibo gevonden die heel veilig voelt in deze situatie en toch enorm fijn is in gebruik. Niet om in je te stoppen maar om er tegenaan te houden. Beetje persoonlijk mag toch wel;). Juist die dingen met elkaar uitwisselen zijn zinvol.

5 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Ik kan en wil alleen nog maar doggy of boven op of op de rand van het bed. ...
Ik heb dus met boven op dat ik niet echt meer iets voel. Dus inderdaad doggie of randje van het bed. Mijn libido veranderd wel echt per week. In het begin ook totaal geen zin en nu juist heel veel.

5 jaar geleden

Mijn instellingen zijn te laag Wat moet ik er mee doen Voor tips. Want ik ben 10 weken zwanger Dus hormonen zijn te laag????? Ik vind het erg moeilijk 😥 En nog steeds zwanger Ik ben vaak naar de ziekenhuis geweest ! Veel bloed laten prikken. En elke keer zie ik geen baby 😩 En nog steeds zwanger Iemand tips ? Kan helpen hoe je kan verhogen met het hormonen en de instellingen helpp😭😭😭😭😭😭😭😭

5 jaar geleden

Ik kijk wel uit. Vorige keer slijmprop verloren na de sex en toen bevallen met 25 weken voor mij geen sex deze zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op biebiertje

Mijn instellingen zijn te laag Wat moet ik er mee doen Voor tips. Want ik ...
Is er een vruchtzak te zien of niks? Anders is het een windei of mola. Dan test je positief maar is er niks te zien normaal moet het dan worden weggehaald

5 jaar geleden

Reactie op Mamma2021

Pfffff hier nog een zo geil al boter 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 me man komt morge ...
Hier ook altijd tijdens de zwangerschap 🙈🙊🙊🙊

5 jaar geleden

Ik heb altijd wel zin in sex haha😂

5 jaar geleden

Reactie op biebiertje

Mijn instellingen zijn te laag Wat moet ik er mee doen Voor tips. Want ik ...
In je profiel staat dat je net een week geleden bent bevallen van een kindje, dan kan je niet 9 weken zwanger zijn. Er zitten dan nog zwangerschapshormonen in je lichaam van je baby die nu 1 week oud is....

5 jaar geleden

Hier nog steeds even veel zin in seks dan altijd haha 🙈

5 jaar geleden

Uhm wij doen het nog elke dag of om de dag. Op mijn buik liggen vind ik op moment wat eng maja als je toch f*cking geil bent vergeet je het en beng je gewoon door. Wij doen nog van alles behalve de koprol gaat ons te ver haha. Enige waar ik bang voor ben steeds is dat de embryo eruit valt 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Sensinked

Sinds ik dit weet ook geen seks meer gehad,geen zin ook niet
Haha, ja wij volgens mij ook maar 2 x sinds k weet dat k zwanger ben🙈 eigenlijk best erg als ik er af en toe aan denk vind ik haha

5 jaar geleden

Klinkt mss heel erg, maar totaal geen behoefte aan seks en ook bang, ik heb gelezen dat je bloedverlies kan hebben.. en heb al 2 miskramen gehad.. men partner is super medelevend, maar ik kan hem moeilijk 9 maanden op zijn honger laten zitten he 🤓😂

5 jaar geleden

Reactie op Ashley_N.

Klinkt mss heel erg, maar totaal geen behoefte aan seks en ook bang, ik heb ...
Tjah. Er zijn manieren om zijn honger te stillen zonder full sex, toch? Ik heb ook weinig zin. Heb me veel ziek gevoeld. Dus mijn vriend heeft ook meer pech nu. Maar hij snapt het prima, het is even zo. En als ik me wel beter voel, probeer ik hem ook wel te verwennen.