12 Reacties

5 jaar geleden

Dankjewel voor de tip!! Nooit geweten 馃槷

5 jaar geleden

Ik las het ook gister, terwijl ik juist dacht dat dat ok茅 was. Iemand nog goede tips voor alternatieven? 馃榿

5 jaar geleden

Ik zag het bericht voorbij komen en toch goed dat ik het even lees. Mijn camping servies bestaat uit bamboe... 馃檨 Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Ik zag het bericht voorbij komen en toch goed dat ik het even lees. Mijn ca ...
Onze dus ook. En we hebben wat bamboo servies voor ons zoontje nu. Kan linea recta de kliko in :(

5 jaar geleden

Reactie op Moosje_92

Ik las het ook gister, terwijl ik juist dacht dat dat ok茅 was. Iemand nog ...
Wij hebben gekozen voor silicone ipv bamboe (gelukkig 馃槄). Is ook minder breekbaar!

5 jaar geleden

Reactie op Moosje_92

Ik las het ook gister, terwijl ik juist dacht dat dat ok茅 was. Iemand nog ...
In de beginfase van het zelfstandig eten hadden wij siliconen bordjes met zuignapjes. Nu plastic bordjen wat we gehad hadden als kraamkado en wat we een aantal jaren geleden hadden gespaard van de AH, dacht 'buitenservies'. Kan iig tegen een stootje :p

5 jaar geleden

Reactie op Denies22

In de beginfase van het zelfstandig eten hadden wij siliconen bordjes met z ...
Wij hebben in de camper dat buitenservies, maar volgens mij is dat 100% melamine. Dat is dan toch ook niet goed? Maar silicone is wel een goede tip, ik ben zwanger van de eerste, dus wij hebben nog niets

5 jaar geleden

Wij hebben het plastic servies van Ikea. De bordjes zijn ideaal. Voor het warm eten gebruiken we gewoon een stenen kom. Waar wij ook uit eten. Die kan namelijk de magnetron in. Er is wel eens 1 gesneuveld maar gaat eigenlijk wel goed. Zelf eten is brood/fruit ed en dat is met de plastic bordjes prima. Het avond eten is geen favoriet dus meestal hebben we de kom zelf in de hand. We hadden ook een bamboe servies set gekregen maar die was na 1 keer vallen stuk. Het grote bord past niet op het plateau van de kinderstoel en eigenlijk mag het de vaatwasser niet uit. Dus die hebben we meteen weer weg gedaan.

5 jaar geleden

100% Siliconen zijn het beste, ze zijn wellicht iets duurder en zachter qua kwaliteit, maar wel gifvrij. Zelf heb ik deze thuis

5 jaar geleden

Ikea kinderservies is gemaakt van polypropeen dat is wel veilig ziet er leuk uit en kost niet veel geld

5 jaar geleden

Wij kunnen al het bamboe dus van de lijst schrappen 馃檲 een alternatief vinden is niet makkelijk, maar dan gaan we voor siliconen denk ik. Ik zag hele mooie porseleinen, maarja die gooien ze zo kapot natuurlijk.