6 Reacties
één jaar geleden
Toevallig net terug van vakantie. Heel dr ritme was ‘omgegooid’ omdat de eerste dag al lastig werd met slapen tijdens vliegen en busrit(in de bus pas gaan slapen om 17:00..) uiteindelijk ging ze de volgende dagen pas half 2 slapen, half 4 wakker. En dan de avond pas 21:00 naar bed ofzo. Na de entertaining van t resort.
Vandaag eerste volle dagje in Nederland terug en heeft netjes weer geslapen van 12:45 tot 15:15. Dus al weer redelijk richting oude ritme.
Ik weet natuurlijk niet of dit goed is, maar voor ons werkte t prima! Ze kon veel meer hebben door alle afleiding. Als t thuis anders ging met slaapjes was t met avond eten al drama😂
één jaar geleden
Wij gaan pas in september op reis, maar het is ook wel iets wat me nu al bezig houdt... Hoe gaat we dat doen met lunch en/of diner?
Wij verblijven in een huisje, dus we kunnen zelf iets klaar maken, maar aanvankelijk was het de bedoeling om het onszelf makkelijk te maken dat weekje vakantie. Lekker voetjes onder tafel en genieten...
We zullen het dag per dag moeten bekijken denk ik...
Hier slaapt onze dochter ook niet in de buggy, dus dat moeten we al niet proberen.
Wat ik ook lastig vind is dat ik niet goed weet hoe we het dan praktisch zullen doen, als we dan toch ergens iets gaan eten. Ze eet flink, maar een kinder spaghetti bijvoorbeeld lijkt me veel te veel te veel voor een peuter van net 2.
Mee eten uit het bord van mama/papa?
Ik heb hier nog eventjes tijd om er over na te denken, en misschien verloopt het allemaal veel vlotter dan ik me nu kan voorstellen... We gaan zeker en vast genieten van de vakantie, en die pijnpuntjes nemen we zoals ze komen... 😊
één jaar geleden
Wij zijn hier heel makkelijk in. Wij zijn vaker op vakantie geweest en gelukkig slaapt ze heerlijk in de wagen. Nu zitten we twee weken in Spanje en ze heeft de afgelopen dagen of in de auto geslapen of op het strand in de wagen. Vandaag blijven we een dagje in het huisje zodat ze even kan bijkomen en ze slaapt nu al vanaf kwart voor 1 heerlijk in haar bedje. Nu is onze dochter gelukkig best makkelijk en piept niet zo heel snel, ik zou het gewoon een beetje aankijken en vooral genieten van jullie vakantie en niet heel moeilijk denken. 😊
één jaar geleden
Ik merkte vorig jaar (14maanden) op vakantie (Gardameer) dat het ritme toch anders is. Door t kamperen in een tent wat eerder wakker dan normaal. Daarna gingen we vaak in de ochtend naar een stadje en op de terugweg sliep hij in de auto. Dan gingen we vaak zwemmen, dit is ook vermoeiend en dan sliep hij rond 16.00 nog eens een 1/1,5 uur. En zo hield hij het savonds wat langer uit