Dag moeders, ik heb een vraagje wie geeft zijn kind slaappapje van Nestlé, voor het slapen gaan? Zo ja zie je verschil met het slapen? Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik zou het niet geven, vanwege de suikers erin, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze. Ik denk dat als je iets van pap wilt geven, je gewoon kan kiezen voor rijstebloem of andere pap en toevoegen aan de fles.
Qua slapen, mijn zoontje slaapt niet beter of slechter met of zonder papfles. Dus hij krijgt het niet meer, hij heeft het qua voeding niet nodig.
Wij krijgen het hier niet door de speen...drbrown, zonder ventiel, speen 4. Komt echt niets door. Gat zelf groter proberen te maken, maakt geen verschil..iemand tips?
Wij krijgen het hier niet door de speen...drbrown, zonder ventiel, speen 4. ...
Ik gebruik ook speen 4 met ventiel van drBrown maar maak pap met Biobim havervlokjes. Dat vindt mijn zoontje heerlijk en mag hij elke dag. (Rijstebloem mag je niet elke dag geven ivm arseen.)
Ik heb gelezen dat papfles een verhaaltje is wat rond gaat en niet werkt. Zal vast wel bij enkele werken hoor, maar kan ook toeval zijn. Als je er een goed gevoel bij hebt zou ik het proberen.