4 Reacties
2 jaar geleden
Klinkt zeker als een slaapregressie 😌…. Ja eens moet de eerste zijn hè 😜. Duurt gemiddeld 3/4 weken maar kan zijn dat de 12 maanden sprong de start was en de slaapregressie eroverheen is gekomen 😅. Mocht je echt twijfelen kun je altijd eens de HA bellen voor een algemene check. Hier onze dochter die pakt alle sprongen en regressies maar deze voelde zo anders dat we even langs zijn gegaan en wat blijkt; dubbele oorontsteking 😔 - volg je gevoel! ✨
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde verhaal. Hij gaat om 19:00/20:00 naar bed. Slaapt dan in zijn eigen bed tot 22:00. Soms 23:00 maar dan inderdaad heel verdrietig wakker worden en niet meer in zijn eigen bed willen slapen. Onze zoon is nu net 15 maanden is denk ik nu paar weken zo. Ik vermoed verlatingsangst, hij is overdag namelijk ook heel aanhankelijk, maar ja zeker weten doe je het nooit. Vorige week was hij wat ziekjes maar bij de huisarts alles laten controleren en niks ernstigs gewoon verkoudheid. Wij proberen het vaak een uur 1,5 uur om hem toch in zijn eigen bed in slaap te krijgen maar ligt meestal snachts toch weer bij ons in bed de laatste weken, daarvoor vanaf 3 maanden oud gewoon in zijn eigen bedje. Sterkte 😘
2 jaar geleden
Hier ook herkenbaar! We mogen nogsteeds echt niet klagen met haar slaap maar er is zeker wat aan de hand... Bij het in bed leggen ineens heel verdrietig worden als we weg gaan, we blijven er dus maar weer even bij totdat ze slaapt. En ook snachts wakker schrikken en heel overstuur. Klampt zich dan ook echt aan me vast en is vannacht ook bij ons in bed belandt. Verlatingsangst / slaapregressie ik weet het niet maar we bewegen maar mee. Ik geloof erin dat ze het nu dan even extra nodig hebben en dat het over een paar weken gaat het vast weer beter! Zet 'm op!! 🙌