11 Reacties
één jaar geleden
Reactie op sara09
Heel herkenbaar, dochtertje van volgende week 2 heeft dit idd ook sinds een ...
Jullie bieden nog dezelfde slaaptijd in de middag aan? Vraag me af of we goed doen aan haar korter te laten slapen in de middag… wil ook niet dat ze oververmoeid raakt. Maar 21;00 slapen vinden we eigenlijk echt te laat voor een kleintje
één jaar geleden
Reactie op Marg94
Jullie bieden nog dezelfde slaaptijd in de middag aan? Vraag me af of we go ...
Ja hoor middags zoals in opvang 12uur bedje in en savonds rond 19u omdat k dan ook zie dat hij moe is
Maar duurt soms idd uren voor die slaapt
Snachts ook
Krijsen roepen stampen, uren bezig voor in slaap terug te krijgen
één jaar geleden
Hier ook een jongentje dat soms om 23 uur nog beneden loopt en maar niet wil gaan slapen. 🙈
Ik twijfel om de middag dut er af te halen. Alleen soms red hij het dan net niet voor het eten wakker te blijven, of hij is tijdens het eten zo narig dat hij helemaal niet wil eten en alleen maar loopt te huilen dat hij moe is.
Maar dan ligt er ook aan hoelaat hij wakker word in de ochtend. Soms is dit 9 uur en dan houdt hij wel vol tot 18;30 / 19:00 uur om wakker te blijven zonder die middag slaapt..
Zit nog beetje in dubio om de middag slaap er af te halen of niet.
Hij gaat na de zomer naar " schooltje" en dan moet hij echt wel optijd naar bed, anders is hij in de ochtend echt niet te genieten. 🙈
één jaar geleden
Hier ook al weken! Gaat rond 19:30 - 20:00 naar bed, slaapt vaak pas na 21:00. Ligt dan hele tijd beetje door bed te woelen en met knuffel te spelen.. liedjes te zingen en te vertellen haha. s middags slaapt hij rond de 1,5 - 2 uur. Als dit korter wordt is hij heel humeurig smiddags 😂 laten t voor nu maar even zo.
één jaar geleden
Reactie op ambeeerrrr92
Hier ook al weken! Gaat rond 19:30 - 20:00 naar bed, slaapt vaak pas na 21: ...
Herkenbaar! We gaan hier nu maar 3 dagen testen of 1 uur slaapt helpt en anders inderdaad weer terug naar de 1,5-2uur. Ze is meestal ook gezellig bezig in bed maar na 1,5 uur wakker in bed gaat ze vaak wel huilen..
één jaar geleden
Reactie op Marg94
Herkenbaar! We gaan hier nu maar 3 dagen testen of 1 uur slaapt helpt en an ...
Ons zoontje gaat gelukkig niet huilen, maar de nachten zijn wel erg kort zo. Als hij pas na 21:00 slaapt en rond 6 uur is hij meestal wel weer wakker 🫣 dan is t een hele lange dag met ook maar een kort dutje
één jaar geleden
Hier nog zo een. Echter hebben wij van kleins af aan al een wat later ritme. We eten 's avonds pas rond 18.30 vanwege werk partner en ze slaapt sowieso niet voor 21.00, tenzij ze heel moe is. 's Morgens is ze om 7.00/7.15 wakker, slaapt 's middags van 11.00-13.00 of 11.30-13.00u. Op de opvang slaapt ze weer anders, van 12.30-13.30u. Veel eerder ging daar niet ivm broodje eten.
Thuis later naar bed/langer laten liggen is sowieso langer wakker 's avonds.
Hebben al een paar x getest korter slapen 's middags of slapen overslaan, maar dat gaf geen verschil.
Haar ritme is nu gewoon zo, verschuift vanzelf wel een keer dus maak me er niet druk om. Slaapt verder prima in en door.
Was met de oudste exact hetzelfde, is ook vanzelf goedgekomen.