3 Reacties

één jaar geleden

Hier ook altijd zoekende geweest naar goed ritme. Onze meid slaapt "lang" overdag, 2 uurtjes. En gaat rond 20.15 naar bed, en wordt dan om 6.00 wakker. Wat we ook doen, vroeger naar bed, later naar bed, kortere dutje niks helpt.. Wel slaapt ze vrijwel direct als we der op bed leggen, hooguit 10x minuten bezig. Voorheen toen ze vroeger ging ook lang bezig, en zijn daarom wat gaan schuiven me der bedtijd in de avond

één jaar geleden

Hier tussen 6.30 en 7.00 wakker en rond 12.30-14.30/15.30 slapen en rond 19 uur weer naar bed.. echt een slaapkop hier, altijd al geweest.. maar op de opvang slaapt ze vaak 1.5 uur tussen de middag en heel heel soms ligt ze wel 2 uur op bed maar slaapt ze niet maar is met haar knuffel verhaaltjes vertellen, zingen, ze ligt netjes in bed en doet rustig dus vind ik ook prima.. maar dan ligt ze is in de avond al om 18.30 uur op want dan is ze helemaal gesloopt en wil de dag erna ook niet eerder dan 7.30 uit bed ook al is ze wel wakker.. dan ligt ze rustig in bed 'wakker te worden'. (Heeft ze van mijn man, die kan dat uren🤣)

één jaar geleden

Hier ook sinds een week of twee deze ‘fase’. De middagdutjes worden korter, en de ochtenden steeds vroeger en m’n zoontje steeds ongezelliger. Als het gewoon prima was met z’n humeur dan zou het geen probleem zijn, maar hij heeft echt wallen onder z’n ogen. Grijpt de hele dag naar z’n oortjes (?). Veel gapen, zeggen dat hij moe is. Veel huilbuien en verdriet/frustratie. Hij is ook snotverkouden hoor! Met hem praten is ook drama, de boodschap komt echt niet binnen! Avondeten is en blijft een strijd.. Nu ook precies om 0600h wakker 😅 zitten we dan! Kan hij op tijd naar de opvang haha 😂