9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier is het ritme het zelfde, en sinds 3 weken oom altijd 6 uur wakker. Wat voorheen 7 uur was. Veel geprobeerd, later naar bed, andere tijden middag slaapje. Werkt allemaal niet! 6 uur begint de dag haha! Ik laat het nu maar gaan, ze slaapt, en ze is uitgerust 馃槂

茅茅n jaar geleden

Hier al maanden het zelfde ritme, alleen middagdutje iets verschoven/ingekort. 's Morgens altijd 7.15u wakker maken, enkels keer word ze zelf wakker. Middagdutje 11.00-13.00u, was voorheen 11.30-13.30/14.00 maar slaapt dan 's avonds nog later en zitten ook met schooltijd van grote broer. 's Avonds slapen tussen 20.30-21.00u. Van baby af aan al later ritme gehad in de avond doordat we zelf ook laat zijn. Bij de oudste ook zo gehad, ging prima. Schuift straks vanzelf weer terug. Ze word morgen 2 馃グ

茅茅n jaar geleden

Hier meestal, tussen 19:00/20:00 uur naar bed. Slaapt dan tot 08:00/ 08:30 uur. Middag dutje, na zijn broodje rond 13:00 uur. Slaapt dan uurtje tot anderhalf uur.. Soms wil hij helemaal geen middag dutje doen, en dan Slaapt hij voor 19:00 uur al. Maar sinds het zo warm is, is zijn ritme helemaal ruk 馃槄 en wil hij helemaal niet slapen. En loopt hij soms om 20:00 uur nog heerlijk buiten te spelen achter het huis. Wat ik overigs ook wel kan begrijpen, het is bij ons boven behoorlijk warm.. Kan hem stiekem ook geen ongelijk geven.. En het is gelukkig niet zo dat hij dan vervelend word, huilerig ofso... totaal niet.. Dus naja ik laat hem dan maar lekker spelen. En dan gaat hij later naar bed.. Straks als hij echt naar schooltje zou gaan, zou het wel weer heel anders moeten.. Maar voor nu vinden we het zo prima..

茅茅n jaar geleden

Hier is het eigelijk al een jaar aardig stabiel. Gaat rond 19.30 naar bed en is rond 7.00 wakker. In de middag rond 13.00/13.30 gaat ie nog 1/1.5 uur slapen. De jongste (9maanden) gaat daar eigelijk al prima in mee. Alleen is de jongste vaak iets eerder wakker en doet in de ochtend nog een slaapje.

茅茅n jaar geleden

Hier ligt ze rond kwart voor zeven/ zeven uur in bed. Normaal om zeven uur wakker, maar sinds deze week ineens af en toe kwart over zes wakker. Middagdutje is ongeveer van twaalf tot half drie, soms langer soms korter

茅茅n jaar geleden

Hier nu ook alweer 2-3 maanden hetzelfde ritme, daarvoor sliep ze nog iets meer maar we merken dat ze langzaam aan toch minder slaap nodig heeft. Dus ik zou dutje inkorten wel proberen, anders ook iets later beginnen met het dutje? Hier slaapt ze nu rond 20.30/21 uur (eerder lukt echt niet) en is rond 6.30 wakker, in de nacht wordt ze ook nog 1x wakker en dan nemen we haar bij ons in bed. Middagdutje is meestal 12.30-14 uur en dan moeten we haar wakker maken, anders slaapt ze in de avond nog later.

茅茅n jaar geleden

Hier slaapt er eentje van 19:00 (Nja 19:20/30) tot 7:00/8:00. Smiddags nog een dutje van een uur of 茅茅n uur en 15 minuten. Maar langer echt niet, dan is snachts feest haha.

茅茅n jaar geleden

Hier gister vanwege een autotripje maar 45 mn geslapen (okkk is wel heel kort) en resultaat: niet gespookt vannacht. We gaan deze week eens testen met max 1.5u slapen overdag, kijken of ze dat uurtje minder dan aan de nacht plakt (midden in dan, dus zonder spoken - niet per s茅 langer hahaha) 馃

茅茅n jaar geleden

Hier hetzelfde.. Tussen 06:00/06:30 wakker Meestal een middagdutje van 13:00-15:30. Soms skipt die het dutje ook wel tegenwoordig. S avonds 20:00 op bed, dan slaapt hij rond half 9 En snachts afgelopen week 馃槇馃槇馃槇馃槇 dacht dat we daar vanaf waren. Wakker tussen 01:00-04:00. Dutje of geen dutje overdag maakt hier helaas geen verschil. Ik heb het op ziek, tanden, bijna 2 jaar gegooid. Afgelopen nacht ging het goed gelukkig 馃槆