17 Reacties

5 jaar geleden

Ik kijk even mee :)

5 jaar geleden

puckababy heeft hele fijne slaapzakjes. juist ook voor de allerkleinsten

5 jaar geleden

Afgelopen juli is ons dochtertje geboren, toen hadden we de puckababy piep voor haar. Komende juli wordt ons tweede kindje geboren en dan gaan we die weer gebruiken.

5 jaar geleden

Ik heb de slaapzak van hema met afritsbare mouwen gebruikt! Erg fijn!

5 jaar geleden

Puckababy piep ga ik halen! Schijnt heel goed te zijn.

5 jaar geleden

Gewoon een dunne slaapzak zonder mouwen is prima. Als het heel heel warm is gewoon lekker in de romper leggen.

5 jaar geleden

Bedankt allemaal!

5 jaar geleden

Puckababy piep aangeschaft 馃槉

5 jaar geleden

Gewoon van de Hema die zijn perfect馃

5 jaar geleden

Lodger heeft fijne dunne slaapzakken van hydrofiele stof. Ik zou persoonlijk nog even wachten met een puckababy aanschaffen niet alle kindjes vinden het fijn ingebakerd. Dan heb je alsnog zo eentje aangeschaft 馃槉

5 jaar geleden

Puckababy piep! Super fijn!

5 jaar geleden

Ik had voor mn dochter altijd slaapzakjes van Hema. Die zijn fijn! Maar zij is van november en heeft tot ze ging draaien onder warme dekentjes in haar ledikantje gelegen, omdat ze zichzelf niet zo goed warm kon houden. Voor straks denk ik ook eerst weer lakentje en dekentje (maar een dunnere halen, evt dubbelvouwen kan altijd nog). Als het echt weer zo'n plakkerige hete zomer wordt dan haal ik denk ik bij prenatal nog een slaapzakje, heb ze daar gezien van hydrofiel stof (maar dan niet zo duur als lodger oid), dat voert vocht wat beter af en droogt ook super snel.

5 jaar geleden

Reactie op carmen19

Lodger heeft fijne dunne slaapzakken van hydrofiele stof. Ik zou persoonlij ...
Ik heb de puckababy 2e hands via vinted, dan zijn ze niet zo duur! Dus ook niet zo erg als ze of hij 't niks vind 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op carmen19

Lodger heeft fijne dunne slaapzakken van hydrofiele stof. Ik zou persoonlij ...
Ik heb de puckababy 2e hands via vinted, dan zijn ze niet zo duur! Dus ook niet zo erg als ze of hij 't niks vind 馃槉

5 jaar geleden

Puckababy piep is een topper! Hebben wij heel veel gebruikt, lekker via marktplaats ofzo kopen, bespaar je een hoop kosten mee

5 jaar geleden

Reactie op Dora1234

Puckababy piep is een topper! Hebben wij heel veel gebruikt, lekker via mar ...
Deze heb ik voor mijn dochtertje ook veel gebruikt. De dwangbuis noemden wij het 馃槄 maar ze werd er wel echt rustiger van. Wel moeilijk te voorspellen denk ik of je kindje hier behoefte aan zal hebben. Ik zou nog niet al te groots inslaan. Kleine baby's hebben in principe nog geen slaapzak nodig want ze blijven nog redelijk stil onder een laken of deken liggen. En omdat mijn dochtertje dus gebaat was bij die puckababy heb ik andere slaapzakken, die ik ook al gekocht had, nooit gebruikt.. Ik zag pas ook ergens van het merk Fedde&Kees een soort inbakerlaken, zag er ook wel handig uit.

5 jaar geleden

Puckababy piep slaapzakje in de lichtste TOG waarde. Er zijn namelijk verschillende diktes. Geweldige ervaring mee met onze 1e, die woelde als kleintje al enorm en sloeg zichzelf wakker. Met dit slaapzakje sliep hij snel heerlijk en lang