13 Reacties

één jaar geleden

Alleen een pyjamma aan? Weet niet hoe warm het bij jullie is, maar mijn zoon slaapt in short pyjamma zonder deken. En dat is warm genoeg voor hem nu op dit moment.

één jaar geleden

Ze heeft nu dus alleen een luier aan in haar slaapzak, we hebben nu alleen pyjama's met lange mouwen en lange broek

één jaar geleden

Wij doen de slaapzak achterste voren aan. Probleem opgelost haha

één jaar geleden

Achterstevoren aan inderdaad. Doe ik al maaanden

één jaar geleden

Achterstevoren doen wij hier ook! Moet je alleen wel even kijken of er in de slaapzak niet aan de binnenkant nog ergens een rits zit om hem aan een ander deel van de slaapzak vast te ritsen; in onze Puckababy -zomer zit de rits om hem vast te maken aan het winterdeel. Dat ritsje moet je dan wel even helemaal beneden doen, dan heeft ze er geen last van.

één jaar geleden

Oke, man is dus vergeten om hem achterstevoren te doen, nu ligt de slaapzak naast haar en zij alleen in haar luier

één jaar geleden

Reactie op Feather

Achterstevoren aan inderdaad. Doe ik al maaanden
Wij ook al een paar maanden omdat ze hem zelf openkreeg😅

één jaar geleden

Binnenste buiten 😂 2 ochtenden op rij luier naast het bed, maar goed dat we waterdichte hoezen hebben voor het matras 😂

één jaar geleden

Binnenstebuiten en achterstevoren was hier bij zoonlief ooit de oplossing 🤭

één jaar geleden

Ik doe het lipje van de rits, dus waar je hem mee open en dicht kan doen naar binnen toe en doe de rits dan helemaal naar beneden dicht zodat het lipje aan de binnenkant zit van de slaapzak. Hij krijgt het nu niet meer voor elkaar om hem open te doen.

één jaar geleden

Kun je de ritssluiting ook naar binnen wippen bij het dichtdoen laatste stukje? Dat werkt hier. En veiligheidsaspeld is ook een goede optie anders. Achterstevoren lees ik nu, nog beter!😂

één jaar geleden

Reactie op JacquelineB

Ik doe het lipje van de rits, dus waar je hem mee open en dicht kan doen na ...
Dat kreeg onze dochter ook los…ze was ons te slim af haha, daarom maar achterste voren. Het is haar nog niet gelukt om die open te krijgen.

één jaar geleden

Mijn man doet nu de zomerslaapzak dicht met de rits waarmee je het winterdeel inritst en dan inderdaad het lipje naar binnen, dat lijkt vooralsnog te werken