5 Reacties

één jaar geleden

Wat trek je jou kindje aan en hoe warm is t op de kamer? Hier is het tussen de 18 en 19 graden, ze draagt een winterslaapzak van de Hema geloof tog 3, zonder mouwen (die kunnen er wel aan). Met een lange mouwen Romper en een pyjama met pyjamabroek, zonder sokken. Heeft geen deken over zich heen liggen.

één jaar geleden

Kamertje 18/19 graden ongeveer. Dochter sliep tot 2 weken geleden in een winterslaapzak met mouwen van de Hema. Daaronder romper lange mouw en pyjama broek+shirt lange mouw. En een dekentje, onderkant soort fleece/bovenkant gebreid. Inmidds gewisseld naar dunnere slaapzak zonder mouwen, tog geen idee...kijk ik niet naar. Doe 't op gevoel.

één jaar geleden

Slaapzak TOG 3 of TOG 2,5. Meestal alleen een korte mouwenromper eronder en soms een broekje. Ik heb altijd geen idee 🤷🏼‍♀️ zijn kamertje is 19 graden dus ben benieuwd hoe jullie t doen

één jaar geleden

Wij kleden zo te zien heel dun aan 😅 De slaapkamer is 18 graden en meneertje ligt met een lange mouwen romper in een dunne hema slaapzak met mouwen.

één jaar geleden

Hier de winterzak van puckababy + pyjama en romper korte mouw. Kamer is momenteel 19 graden. Mijn zoontje heeft pas de slaapregressie van de 18 maanden gehad en werd toen ook zo vroeg wakker.. Als m'n zoontje het warm heeft slaapt ie vaak als een zeester en met kou ligt ie opgerold, voeten en armen onder zich op z'n buik.