14 Reacties
één jaar geleden
Wat vervelend voor jullie
Is het wel donker genoeg
Slaapt ze overdag meer?
En gaat ze later naar bed?
Probeer beetje oude ritme aan te houden van thuis.
Misschien zeggen dat je in de buurt bent.
Dat alle kindjes slapen
Kort houden en weer weggaan.
Beetje duidelijk nu gaan slapen
Probeer mee te denken geen idee of het helpt
Gr iris
één jaar geleden
Reactie op Irissh
Wat vervelend voor jullie
Is het wel donker genoeg
Slaapt ze overdag meer?
...
Bedankt voor je reactie Iris.
Het is donker genoeg, hebben er een speciaal verduisterend gordijn in haar raamkozijn gehangen.
Ze is 2 avonden wat later naar bed gegaan. Overige dagen precies zelfde ritme als thuis. Middagdutje doet ze ook goed, we moeten haar zelfs om 15u wakker maken.
Dacht wellicht teveel activiteiten? Dus vanmiddag rustig aan gedaan en lekker in de tuin en speeltuin gespeeld ipv weg/animatie; maar dus geen verschil.
Precies wat jij zegt doen we.
Thanks voor de reactie iig.
Ze ligt nu in bed met een boekje en het ganglamp aan, ben er al 2u druk mee, zo kan ik zelf tenminste even liggen 🙈. M’n man is al in de waan dat hij vanmiddag naar huis toe wil door dit gedoe 😭.
één jaar geleden
Jaa ik herken het hoor
Dat hadden wij vorig haar in italië
Maar dat had achteraf een goede reden.
Dit jaar heel goed gegaan gelukkig.
Maar snap je helemaal je komt niet aan je rust.
Jaa kan door eten komen of als er veel gezwommen word toch even de oortjes laten checken.
Je gaat alles zitten te bedenken he🤔
Nou ik duim voor jullie!
één jaar geleden
Reactie op SofiePN91
Bedankt voor je reactie Iris.
Het is donker genoeg, hebben er een speciaal ...
Misschien juist te donker dan? Heeft ze iets van een nacht lampje? Iets vertrouwd van thuis? Zeker nu met al het dromen?
En oh ja.. op vakantie had ik hier ook een dame die ipv van 7 uur al steeds om 6 uur kwam.. en gelijk aan stond.. ze vind alles zo leuk dat ze niets wilt missen.. idd om 6 uur wat te lezen en extra knuffel gegeven in haar bed en ik kon nog wel ff rustig en half uurtje wakker worden voordat ik er uit moest om de dag te beginnen.. eenmaal thuis was het gelijk weer 7 uur dat ze kwam..
één jaar geleden
En als je de camping bed bij jullie op de kamer zet? Het kan ook gewoon het onbekende zijn. Wij volwassenen passen ons makkelijk aan maar voor de kleintjes is het heel wat. Ze ervaart nu meer dus is er meer uitleg nodig.
Ik herken het zelf, onze dame is ook 2. Wat vorig jaar soepel ging, was nu verschrikkelijk.
Wellicht ook makkelijk gezegd dan gedaan maar even adem halen! De spanningen voelt ze ook erg goed aan. Hoe drukker jullie en groter jullie het maken, hoe meer ze tegenwerkt. Dan gaat ze naar niet om stipt 7 uur naar bed.
Ik heb het erg met jullie te doen en hopelijk hebben jullie iets ssn mijn tips
één jaar geleden
Slaapt ze misschien zo anders omdat ze gewoon veel indrukken te verwerken heeft? Het is toch niet het vertrouwde thuis. Mijn zoontje slaapt ook altijd heel slecht op vakantie. Hele late avonden en vroege ochtenden.
één jaar geleden
Reactie op Irissh
Jaa ik herken het hoor
Dat hadden wij vorig haar in italië
Maar dat had ach ...
Ah vervelend! Fijn dat het dit jaar wel goed ging!
We zijn al best wat keren op vakantie gegaan, en nog nooit problemen gehad. Maar afwachten hoe het verder gaat. Middagdutjes doet ze wel altijd goed, overdag heel gezellig en ze geniet enorm, daar houden we maar aan vast 🥰🙈.
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Misschien juist te donker dan? Heeft ze iets van een nacht lampje? Iets ver ...
Dat geeft hoop wat betreft het thuis weer het ‘gewone’ ritme oppakken.
Ze heeft geen nachtlampje, die heeft ze thuis ook niet. Qua vertrouwdheid heeft ze haar slaapzak, slaapdoekje, eigen matras en heb boekjes van huis meegenomen die op haar kamer staan en die ook hier op de kast uitgestald.
Het alles leuk vinden herken ik wel.
Het boekje geven hou ik er wellicht wel in.
Bedankt voor je reactie!
één jaar geleden
Reactie op ShumStar
En als je de camping bed bij jullie op de kamer zet? Het kan ook gewoon het ...
Dankjewel voor je reactie, lief! Vervelend om te lezen dat het bij jullie ook verschrikkelijk ging.
Campingbedje op onze kamer hebben we idd ook al aan gedacht, of wellicht wanneer ze in de nacht wakker wordt en echt niet meer wil slapen dat 1 van ons bij haar op de kamer op het gewone bed slaapt.
Dankjewel!
één jaar geleden
Reactie op Jessie1998
Slaapt ze misschien zo anders omdat ze gewoon veel indrukken te verwerken h ...
Bedankt voor je reactie Jessie.
M’n man en ik willen idd ons eigen enthousiasme iets inperken en wat minder activiteiten op de dag inplannen en net als thuis soms even rustig kleuren of een boekje lezen, wellicht helpt dat.
één jaar geleden
Durfde op vakantie niet te reageren, haha! Dacht straks reageer ik en gaat het daarna weer slecht.
Maar het is bij deze 3 nachten gebleven 🥳. Denk combinatie van wennen/drukte en dat ze erg veel last had van veel snot.
Met neusspray ging het beter, en ook wat meer ‘rustmomentjes’ af en toe gedaan. En ze sliep heerlijk (uit).
Bedankt voor alle tips!