2 Reacties
2 jaar geleden
Heb je het idee dat de bevalling niet start doordat je kleine nog thuis is? Want dan zou ik kijken of hij uit logeren kan zodat jij in de rust kan komen voor de bevalling.
Andere tips voor de nacht heb ik niet echt helaas. Overdag gewoon alles uit de handen laten vallen en zoveel mogelijk rust pakken. Even wat vaker een filmpje kijken bijv of boekjes op de bank lezen. Anderen die misschien voor je kunnen koken of het huishouden doen? Succes 💪🏻
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Heb je het idee dat de bevalling niet start doordat je kleine nog thuis is? ...
Ja ergens heb ik wel het idee dat ik niet “rustig” m’n gang kan gaan zeg maar.. maar ik weet niet of dat er mee te maken kan hebben. Het vervelende is heel veel familie waar hij terecht kan behalve mijn ouders hebben we niet.. en daar slaapt ie van maandagavond tot woensdag, de rest werken ze beide dus gaat het niet. 😭
Heb nu idd ook al alles gedaan, wasje, opgeruimd, vaatwasser en probeer nu even te ontspannen (kleine is naar de opvang). Hoop dat het dan niet lang meer op zich laat wachten..
Helaas qua koken en huishouden doen we het echt met z’n 2, vriend en ik.. ouders wonen niet in de buurt en de rest van de familie spreken we amper. 😭