9 Reacties

2 jaar geleden

Zag je ook assymetrie in het kruipen?

2 jaar geleden

Reactie op Evvvv

Zag je ook assymetrie in het kruipen?
Nee dat doet ze heel mooi.

2 jaar geleden

Hier gebeurde dat ook! Trekt langzaam bij.. zit in dezelfde fase als jouw dochtertje loopt sinds vorige maand achter haar wagen.

2 jaar geleden

Hier ging kruipen ook normaal, maar lopen scheef. Hij trekt met zijn ene been en loopt vaak zelfs zijwaarts. Mijn zoontje loopt inmiddels 2,5 maand los en we hebben nu via de opvang een verwijzing naar de fysiotherapeut om eens mee te gaan kijken. Mijn tip: hou het goed in de gaten of het bijtrekt (bij de meeste kindjes gelukkig wel) en trek aan de bel als het na een paar maanden los lopen niet beter gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Hier ging kruipen ook normaal, maar lopen scheef. Hij trekt met zijn ene be ...
We lopen al een tijdje bij de fysio met haar. Ze komt over een paar weken weer dus dan zal ik het zeker even aankaarten.

2 jaar geleden

Hier deed ze dat in het begin ook. Rechts stap, links sleep enz. Nu ze voorzichtig los begint te lopen is het over! En stapt ze wel met 2 voetjes.

één jaar geleden

Hoe gaat het inmiddels met je dochter? Mijn zoontje loopt sinds kort op speciaal schoeisel. Daar moest hij de eerste dag heel erg aan wennen (nieuwe manieren vinden om op te staan, op de bank te klimmen en dergelijke) maar het heeft een wereld van verschil gemaakt. Hij staat en loopt nu veel beter. Verder ook oefeningen om de juiste spieren te trainen.

één jaar geleden

Reactie op Preitaart

Hoe gaat het inmiddels met je dochter? Mijn zoontje loopt sinds kort op s ...
Mijn dochter is nu sinds anderhalve week wat stapjes los aan het zetten, maar ik merk wel naar mate de tijd vorderd haar voeten rechter gaan staan. Haar been slepen doet ze ook niet meer. Dus ik denk dat het bij haar vanzelf goed komt als ze straks goed los loopt haar voeten ook gewoon recht staan.

één jaar geleden

Reactie op PBJJ

Mijn dochter is nu sinds anderhalve week wat stapjes los aan het zetten, ma ...
Fijn! Hier komt het uiteindelijk vast ook goed 😅