20 Reacties
5 jaar geleden
Dan kun je misschien zeggen dat je net na je ovulatie zit en dat je het risico niet wil nemen? Als ze al weten dat je het probeert :)
5 jaar geleden
Ik heb chance dat ik er voor al niet dronk. Ik weet alleen niet hoe ik het op kerstavond met het eten ga moeten doen; schoonmoeder heeft iets besteld en wil niet zeggen wat..
5 jaar geleden
Ik doe normaal gesproken mee aan dry january, maar heb nu de afgelopen tijd zo vaak gedronken (ahum) dat ik tot de kerst een alcoholvrije maand heb. Gelooft tot nu toe iedereen, en doe telkens alsof ik het het best moeilijk mee heb maar toch op dat moment besluit mijn rug recht te houden..... zo klink ik echt als een alcoholist haha, maar mensen kennen mij wel als een gezelligheidsdier dat altijd in is voor een drankje. Overigens vind ik het nu totaaaaal niet moeilijk.
5 jaar geleden
Zeg dat je antibiotica slikt tegen blaas ontsteking en dat je geen alcohol mag drinken
5 jaar geleden
Of alcoholvrije dingen overschenken in gewone flessen/ alcoholvrije cocktails maken voor jezelf/ zelf inschenken, dan zien ze het ook niet.
5 jaar geleden
Ik doe normaal gesproken mee aan dry january, maar heb nu de afgelopen tijd ...
Ik heb ook gezegd dat ik Dry January heb maar dan vervroegd. Reden omdat ik in januari vakantie heb en dan wel iets wil drinken. Ik heb 2 jaar geleden ook (zonder zwangerschapsredenen) ook een dry November gehad dus is geloofwaardig. Probleem is dat de maand nu voorbij is dus als ik ze zaterdag ga zien en niet drink dan weten we wel genoeg!
5 jaar geleden
Antibiotica: en dan een grote vitaminepil uit je tas halen en die slikken🤣
Of zeggen dat je ongesteld moet worden dus niet durft te drinken want wie weet ben je dit keer wel zwanger
Of zeggen dat je 1 glas neemt en die dan voorzichtig bij de planten gieten of met je glas even wat pakken in de keuken en dan leegkiepen.
Of als het bij jou thuis is, in je eigen glas dubbelfris doen.
Ik lijkt wel een pro😅🤣
5 jaar geleden
Ik heb t meteen aan mn vriendinnen verteld, want die weten het meteen weten als ik een drankje af sla. ;)
Heb de ‘ik heb blaasontsteking dus aan de antibiotica’ truc bij familie ingezet, werkte top.
Of gewoon met de auto gaan, als Bob kom je overal mee weg. ;)
5 jaar geleden
Of je zegt dat je verkouden bent en gaat gewoon thuis op de bank liggen... 🙈