20 Reacties

5 jaar geleden

Dan kun je misschien zeggen dat je net na je ovulatie zit en dat je het risico niet wil nemen? Als ze al weten dat je het probeert :)

5 jaar geleden

Ik heb ook een feestje gehad laatst en gewoon ‘mee’ gedronken. Heb het aan een vriendin verteld en die heeft de drankjes voor mij opgedronken. Na een paar drankjes zei ik dat ik hem al voelde en over ging op frisdrank

5 jaar geleden

Reactie op somedaybebe

Dan kun je misschien zeggen dat je net na je ovulatie zit en dat je het ris ...
Ik zou ook Idd dit zeggen!

5 jaar geleden

Ik heb chance dat ik er voor al niet dronk. Ik weet alleen niet hoe ik het op kerstavond met het eten ga moeten doen; schoonmoeder heeft iets besteld en wil niet zeggen wat..

5 jaar geleden

"Ik rij vanavond" 👌

5 jaar geleden

Ik gebruik mijn migraine als excuus. Ik geef aan de laatste tijd meer aanvallen te hebben en daardoor geen alcohol en cafeïne in te nemen. Werkt tot nu toe vrij soepel.

5 jaar geleden

Ik doe normaal gesproken mee aan dry january, maar heb nu de afgelopen tijd zo vaak gedronken (ahum) dat ik tot de kerst een alcoholvrije maand heb. Gelooft tot nu toe iedereen, en doe telkens alsof ik het het best moeilijk mee heb maar toch op dat moment besluit mijn rug recht te houden..... zo klink ik echt als een alcoholist haha, maar mensen kennen mij wel als een gezelligheidsdier dat altijd in is voor een drankje. Overigens vind ik het nu totaaaaal niet moeilijk.

5 jaar geleden

Zeg dat je antibiotica slikt tegen blaas ontsteking en dat je geen alcohol mag drinken

5 jaar geleden

Blaasontsteking en heb een kuur. Heeft mijn schoonzusje eens gebruikt🙈😅

5 jaar geleden

Of alcoholvrije dingen overschenken in gewone flessen/ alcoholvrije cocktails maken voor jezelf/ zelf inschenken, dan zien ze het ook niet.

5 jaar geleden

Je bent aan de antibiotica, dan mag je geen alcohol

5 jaar geleden

Ik doe normaal gesproken mee aan dry january, maar heb nu de afgelopen tijd ...
Ik heb ook gezegd dat ik Dry January heb maar dan vervroegd. Reden omdat ik in januari vakantie heb en dan wel iets wil drinken. Ik heb 2 jaar geleden ook (zonder zwangerschapsredenen) ook een dry November gehad dus is geloofwaardig. Probleem is dat de maand nu voorbij is dus als ik ze zaterdag ga zien en niet drink dan weten we wel genoeg!

5 jaar geleden

Antibiotica: en dan een grote vitaminepil uit je tas halen en die slikken🤣 Of zeggen dat je ongesteld moet worden dus niet durft te drinken want wie weet ben je dit keer wel zwanger Of zeggen dat je 1 glas neemt en die dan voorzichtig bij de planten gieten of met je glas even wat pakken in de keuken en dan leegkiepen. Of als het bij jou thuis is, in je eigen glas dubbelfris doen. Ik lijkt wel een pro😅🤣

5 jaar geleden

Het gewoon aan je vriendinnen vertellen :) heb ik ook gedaan meteen van al het gezeur af hihi

5 jaar geleden

Ik heb t meteen aan mn vriendinnen verteld, want die weten het meteen weten als ik een drankje af sla. ;) Heb de ‘ik heb blaasontsteking dus aan de antibiotica’ truc bij familie ingezet, werkte top. Of gewoon met de auto gaan, als Bob kom je overal mee weg. ;)

5 jaar geleden

De vriendinnen bij jou thuis uitnodigen en zelf alcohol vrije wijn nemen, niemand die het door heeft!

5 jaar geleden

Ik doe normaal gesproken mee aan dry january, maar heb nu de afgelopen tijd ...
Hahha heel herkenbaar, wij zeggen exact hetzelfde! Gaat er tot nu best ok in volgens mij 🙈

5 jaar geleden

Of je zegt dat je verkouden bent en gaat gewoon thuis op de bank liggen... 🙈