21 Reacties
5 jaar geleden
zo dit had ik laatst ik ging helemaal naar Amsteltation voor een smullers en ik lust de laatste tijd echt alleen maar patat oorlog met uitjes
5 jaar geleden
Hahahahahah ik heb nog niet echt een craving alleen chocolade koekjes hahaha mr patat gaat er tegenwoordig ook goed in馃檲
5 jaar geleden
Reactie op Dominique90
zo dit had ik laatst ik ging helemaal naar Amsteltation voor een smullers e ...
Hahahaha yes! A soulmate 馃ぃ ik weet niet wat het is maar die patat en saus van hun is gewoon magiccccc馃ぃ馃ぃ馃い
5 jaar geleden
Reactie op thisisirene
Hahahaha yes! A soulmate 馃ぃ ik weet niet wat het is maar die patat en saus ...
heeeeeeerlijl gewoon 馃槏
5 jaar geleden
Bij mijn vorige had ik dus no cravings, maar bij deze zwangerschap 馃槺 als ik niet misselijk zou zijn zou ik alles naar binnen werken denk ik.
Ik keek net een mukbang, dat ze mc donalds eten dus heb ik nu echt zin in die frietjes en een vegatarische burger 馃槶
5 jaar geleden
Hahahahahah ik heb nog niet echt een craving alleen chocolade koekjes haha ...
Ik heb het gevoel dat ik continue moet blijven eten, wil ik niet misselijk worden. Maar naast patat, zijn waterijsjes mijn liefde. Oh en wit brood met pure hagelslag. Oh God, ik ga moddervet worden 馃槶馃ぃ
5 jaar geleden
Bij mijn vorige had ik dus no cravings, maar bij deze zwangerschap 馃槺 als i ...
Hahaha die heb ik afgelopen woensdag al gehaald! Heerlijk was het馃檲
5 jaar geleden
Reactie op Pumuy
Haha. Ik was bij mijn eerste verslaafd aan broodjes Subway. Op zondag was e ...
Hahahaha bizar wat je er voor over hebt h猫?! Ik verklaar mezelf ook echt voor gek!
5 jaar geleden
Vorige zwangerschap helemaal verslaafd aan koude Fanta. Ik had boodschappen gedaan en ook weer Fanta ingeslagen maarja dat was niet koud h茅 馃檮 dus ik met de auto volgeladen met boodschappen door de Mac drive om een koude Fanta te bestellen
5 jaar geleden
Vorige zwangerschap helemaal verslaafd aan koude Fanta. Ik had boodschappen ...
Hahaha! I love the dedication! 馃ぃ馃ぃ
5 jaar geleden
Vorige zwangerschap, pannenkoeken en warme chocolademelk MET slagroom.... Nu ben ik misselijk bij het idee 馃槀
5 jaar geleden
Reactie op heppy
Omg... patat oorlog met ui is ook mijn favoriet 馃ぉ... heerlijk!!!
nu lust ik het alweer
5 jaar geleden
Omg de kipburgers van smullers. Zooooo lekker. 馃い
Ik heb het idee dat ze de burgers veranderd hebben na hun Corona sluiting ( in Tilburg dan ) vond het altijd zo fijn dat het een dunne kipburger was . En nu hebben ze opeens van die dikke hompen kip erop 馃槩
5 jaar geleden
Hamburgers van de Mac zijn nu echt hemels opeens 馃ズ en nu heb ik opeens super veel zin pizza peperoni 馃い馃い maar ben super bang dat die kaas me misselijk gaat maken 馃槩
5 jaar geleden
Reactie op Jrll
Ja als ik 2 uurtjes niet eet word ik misselijk.. herkenbaar.. en waterijsje ...
Same! Ik had het ook bij mijn vorige zwangerschap. Waterijsjes en watermeloen.